PDA

View Full Version : NBA Draft Lottery Thread



Pages : 1 2 [3]

MiseryCityTexas
05-20-2014, 11:20 PM
They shoulda gave the cavs another number 1 pick, but silver knows they're gonna **** the pick up.

MiseryCityTexas
05-20-2014, 11:31 PM
Oh shit. the cavs did get the number one pick. why op still got that mock bullshit up?

RedBlackAttack
05-20-2014, 11:37 PM
I find it hard to believe that this Lottery was rigged. Why would the NBA give a dump like Cleveland another #1 Overall Pick? Especially with the Lakers and Celtics there, both had better chances to win it than Cleveland. There have been years when I believed the NBA rigged the Lottery, I just don't believe this is one of those years.

One thing is for sure, the NBA absolutely has to start showing the Lottery live on the broadcast, it's complete bullshit to hold it behind closed doors. First, it would calm some of the claims that the Lottery is rigged and second, it's just much better Television. It would be way more entertaining than this crappy half hour borefest we watched tonight.

The only thing that was good about the broadcast was the Bucks girl. Killer legs on that one.

http://www.nba.com/video/channels/draft/2014/05/20/052014-draft-lottery-behind-the-scenes.nba/index.html?ls=nbahpsplit1

poido123
05-20-2014, 11:39 PM
The Cleveland Cavaliers are a JOKE.


:facepalm


What does that make Orlando?

Lottery fail. :oldlol:

JohnFreeman
05-20-2014, 11:40 PM
SAC pick ain't that great, defensive big would be nice I suppose

PJR
05-20-2014, 11:40 PM
https://pbs.twimg.com/media/BoH4ObzIAAAuaOo.jpg:large

Damn, these young brothas depressed as shit. Starting their careers in Cleveland and Milwaukee. Ouch. :oldlol:

Jameerthefear
05-20-2014, 11:56 PM
:facepalm


What does that make Orlando?

Lottery fail. :oldlol:
A good basketball team? Dumb f*ck :lol

El Gato Negro
05-21-2014, 12:14 AM
The Cleveland Cavaliers are a JOKE.
Your life that revolves around this website is a joke lol http://www.youtube.com/watch?v=Ula8oi_M4Ww&app=desktop

Denitron
05-21-2014, 12:16 AM
Fell asleep before the lottery and just woke up

HOW THE FVCK HAVE THEY DONE IT AGAIN???? :lol :lol :lol

:biggums:

This is legit unbelievable

wally_world
05-21-2014, 12:24 AM
Which bust/tweener would the Cavs pick this year? :oldlol:

veilside23
05-21-2014, 12:49 AM
SAC pick ain't that great, defensive big would be nice I suppose

they need vonleh

veilside23
05-21-2014, 12:51 AM
Which bust/tweener would the Cavs pick this year? :oldlol:


marcus smart ? am not saying he would bust but in my eyes he is a tweener

$LakerGold
05-21-2014, 01:06 AM
Cavs will Pick Embiid. Lel

BigTicket
05-21-2014, 01:08 AM
Wow, I did not see this coming. I just hope we don't blow it again with the pick.

If Embiid's back looks ok he should be the pick, otherwise I would go for Parker. Not really sold on Wiggins.

Dr. Cheesesteak
05-21-2014, 01:08 AM
they need vonleh
Vonleh would be nice, especially if Cousins focuses more on the post.

But really, it all depends on what happens w/ Gay and Isaiah.

JohnFreeman
05-21-2014, 01:22 AM
Vonleh would be nice, especially if Cousins focuses more on the post.

But really, it all depends on what happens w/ Gay and Isaiah.
Hopefully they leave

poido123
05-21-2014, 01:33 AM
Cavs will go Embiid or Wiggins.

They will have a stroooong team.

Verticality
05-21-2014, 02:16 AM
Damn, these young brothas depressed as shit. Starting their careers in Cleveland and Milwaukee. Ouch. :oldlol:

At least they'll be near each other.

Lakers Legend#32
05-21-2014, 02:25 AM
Don't worry. The Cavs will f#ck up this draft too.

Yankstar
05-21-2014, 02:34 AM
Inb4 Embiid =Greg Oden :hammerhead:

tomtucker
05-21-2014, 03:21 AM
[B]Neither wiggins or parker wanna play for the shitty bucks or cavs...........a damn shame orlando didn

RedBlackAttack
05-21-2014, 03:52 AM
Wow, I did not see this coming. I just hope we don't blow it again with the pick.

If Embiid's back looks ok he should be the pick, otherwise I would go for Parker. Not really sold on Wiggins.
Agreed. Embiid is the pick pending the medical. If things don't look right, go Parker or Wiggins. I personally favor Wiggins at the moment. That could change, but he's a rare athlete... very rare.

Al Thornton
05-21-2014, 05:23 AM
free spk

andremiller07
05-21-2014, 08:05 AM
Hopefully they leave
Yeap and I hope we trade the pick and Derrick Williams/Jason Thompson or Carl Landry for Tyson Chandler and Shumpert, than use the money Gay left on the table to sign Livingston or Lowry. If it's another season of chucking and isolation bball I don't think I will be able to take it.

Pointguard
05-21-2014, 08:41 AM
https://pbs.twimg.com/media/BoH4ObzIAAAuaOo.jpg:large
One looks petrified the other looks mortified.
Embiid: How do I run out of this joint. Can I go back to school.
Wiggins: This has to be some type of cruel joke, right, right.

JohnFreeman
05-21-2014, 08:41 AM
Yeap and I hope we trade the pick and Derrick Williams/Jason Thompson or Carl Landry for Tyson Chandler and Shumpert, than use the money Gay left on the table to sign Livingston or Lowry. If it's another season of chucking and isolation bball I don't think I will be able to take it.
I would prefer Asik over Chandler

andremiller07
05-21-2014, 08:48 AM
I would prefer Asik over Chandler
Why? Chandler is better imo and he's much more of a shot blocker, we need someone athletic next to Cousins.

Jailblazers7
05-21-2014, 09:21 AM
Damn, there are a lot of scenarios for the Sixers in the draft that I would love. I already know it will be Embiid/Wiggins/Parker at 3 depending on who goes 1 & 2 but the #10 pick is where I'm really interested. All I want is either Gary Harris or Aaron Gordon and I will be a happy man.

Take Your Lumps
05-21-2014, 11:26 AM
https://pbs.twimg.com/media/BoH4ObzIAAAuaOo.jpg:large

Damn, Wiggins even has Orlando and Philly logos hanging over his head. That ain't right :oldlol:

Fudge
05-21-2014, 01:32 PM
1. CLE - Andrew Wiggins
2. MIL - Joel Embiid
3. PHI - Jabari Parker
4. ORL - Dante Exum
5. UTA - Marcus Smart
6. BOS - Aaron Gordon
7. LAL - Julius Randle
8. SAC - Noah Vonleh
9. CHA - Gary Harris
10. PHI - Doug McDermott
11. DEN - James Young
12. ORL - Dario Saric
13. MIN - Kyle Anderson
14. PHX - Rodney Hood

This is how it's gonna go, folks. I'm never wrong.

kurple
05-21-2014, 04:39 PM
i dont get the young hype. not an impressive shooter, not an impressive athlete, not an impressive defender, not an impressive ballhandler or passer

he's got good size and his age is a +, but i dont see the potential worth passing on saric or anderson

Theoo
05-21-2014, 05:22 PM
1. CLE - Joel Embiid
2. MIL - Andrew Wiggins
3. PHI - Jabari Parker
4. ORL - Dante Exum
5. UTA - Aaron Gordon
6. BOS - Theoo
7. LAL - Marcus Smart
8. SAC - Julius Randle
9. CHA - Noah Vonleh
10. PHI - Gary Harris
11. DEN - James Young
12. ORL - Dario Saric
13. MIN - Kyle Anderson
14. PHX - Rodney Hood

Inferno
05-21-2014, 05:30 PM
1. CLE - Joel Embiid
2. MIL - Andrew Wiggins
3. PHI - Jabari Parker
4. ORL - Dante Exum
5. UTA - Aaron Gordon
6. BOS - Theoo
7. LAL - Marcus Smart
8. SAC - Julius Randle
9. CHA - Noah Vonleh
10. PHI - Gary Harris
11. DEN - James Young
12. ORL - Dario Saric
13. MIN - Kyle Anderson
14. PHX - Rodney Hood

:applause: :applause:

josh99
05-21-2014, 06:51 PM
Hopefully Cleveland makes another Anthony Bennet pick and we get a steal at #4.

JTatStarranch
05-21-2014, 06:52 PM
RIGGED

You'd have a greater chance of flipping a coin on heads 1000 times in a row


THE FIRST TIME YOU TRY

Eric Cartman
04-10-2015, 04:53 PM
http://i.imgur.com/dIqc8Ch.png

:roll: :roll:

RightTwoCensor
04-10-2015, 05:00 PM
^

Best Player Available, tho.

:yaohappy:

Eric Cartman
04-10-2015, 05:07 PM
Pages 15-17 - ISH rapey behavior towards Bucks and Kings girls

Page 18 - Lakers get f*cked hard :(

Page 24 is when it gets good when the Cavs win the lotto.

RightTwoCensor
04-10-2015, 05:25 PM
Nba desperate for LeBron to return to Cleveland.
You don't know the half of it.