PDA

View Full Version : Is Demarcus Cousins the strongest man in the NBA?



Im Still Ballin
11-09-2014, 02:16 PM
Oh. You know it cuh.

LoneyROY7
11-09-2014, 02:21 PM
Nah.

Springsteen
11-09-2014, 02:22 PM
Is he stronger than Kobe in bed with Kate Faber?

Im Still Ballin
11-09-2014, 02:22 PM
Who be stronger?

WHO BE STRONGER?

NONE be stronger.

Theoo
11-09-2014, 02:24 PM
physically strongest maybe but mental strongest ... to scared to do most important play in basketballs the jumpballtip .. i well say no not mentally strongest

Mass Debator
11-09-2014, 02:26 PM
http://www.awolfamongwolves.com/wp-content/uploads/2013/06/Pekovic.jpg

Old man strength. Immovable

https://www.youtube.com/watch?v=9yQOi1fBmmQ

LoneyROY7
11-09-2014, 02:33 PM
Cuz ain't f*cking with this man.

http://1.bp.blogspot.com/-HOMPL1N8wQs/T0zf-of8zBI/AAAAAAAAlN0/B8fGq_hXnvg/s640/abc_dwts_quad_dm_120228_wb.jpg

JimmyMcAdocious
11-09-2014, 02:56 PM
Probably Pek. Tho Patric Young looks like he could beat up a mountain lion.

1manfastbreak
11-09-2014, 02:56 PM
i'll take this crazy mofo any day. Could you imagine all of these big ass dudes fighting each other in the octagon?

http://dy.snimg.com/story-image/6/39/4524701/179024-650-366.jpg

Hamtaro CP3KDKG
11-09-2014, 03:05 PM
Pekovic by far hes a fcking bull
ive seen players literally give up defending him in the post b/c they couldnt move him

Smook A.
11-09-2014, 03:05 PM
http://i.imgur.com/bDgU9Uv.jpg

Patric Young. He's playing for the Pelicans ATM.

1manfastbreak
11-09-2014, 03:08 PM
Pekovic by far hes a fcking bull
ive seen players literally give up defending him in the post b/c they couldnt move him except for that time he got blasted by the black falcon

yea nobody wants a piece of Pekovic (https://www.youtube.com/watch?v=vheaw76ZClw) :lol

http://jocksandstilettojill.com/wp-content/uploads/2012/11/Harrison-Barnes-Nikola-dunk.jpg

dontgetchoked
11-09-2014, 03:30 PM
You guys who post pictures of muscles are ****ing retards, I mean really really retarded. Pictures of muscle definition reveal in no way whatsoever how strong a person is. Nor how big the athletes are or how much they weigh. Joakim Noah for example is like 240lbs... he's not a strong center, what idiot posted his picture!? Who the **** cares if you can see his abs when half the centers in the league weigh more than him I mean... whatever. carry on this is ISH I guess :oldlol:

well you havent given any suggestions, just LOLing at everyone else. who do you think is the strongest in the nba?

i would have to say big cuz or maybe perkins? idk he looks like a big ass dude.

r0drig0lac
11-09-2014, 03:42 PM
nene

j3lademaster
11-09-2014, 03:47 PM
except for that time he got blasted by the black falcon

yea nobody wants a piece of Pekovic (https://www.youtube.com/watch?v=vheaw76ZClw) :lol

http://jocksandstilettojill.com/wp-content/uploads/2012/11/Harrison-Barnes-Nikola-dunk.jpgSo it's impossible for a player to dunk on someone stronger than they are? Pek is pretty immobile with short arms and thus is a terrible rim protector. Doesn't mean he isn't the strongest player.

Haymaker
11-09-2014, 04:06 PM
http://www.awolfamongwolves.com/wp-content/uploads/2013/06/Pekovic.jpg

Old man strength. Immovable

https://www.youtube.com/watch?v=9yQOi1fBmmQ

I cam here to post this. :applause:

ralph_i_el
11-09-2014, 04:55 PM
http://www.awolfamongwolves.com/wp-content/uploads/2013/06/Pekovic.jpg

Old man strength. Immovable

https://www.youtube.com/watch?v=9yQOi1fBmmQ
^this

kuniva_dAMiGhTy
11-09-2014, 05:02 PM
Cousins has come a long way, now dude is bringing his coach back into huddles, keeping the people around him level-headed. Good to see him and the Kings excelling, of course we're still only 5 or 6 games into the season.

LoneyROY7
11-09-2014, 06:15 PM
This dumbf*ck still living in the 60's tryna take shots. :lol

F*ck outta here.

SHAQisGOAT
11-09-2014, 06:50 PM
Yea, probably Peko...

PizzamanIRL
11-09-2014, 06:55 PM
Big strong cuddly cuz

https://vine.co/v/OegJBYg7WFK