Message Board Basketball Forum - InsideHoops

Message Board Basketball Forum - InsideHoops (http://www.insidehoops.com/forum/index.php)
-   Football Forum (http://www.insidehoops.com/forum/forumdisplay.php?f=47)
-   -   Week 8 GT (http://www.insidehoops.com/forum/showthread.php?t=441499)

Bless Mathews 10-30-2017 08:25 PM

Re: Week 8 GT
 
Quote:

Originally Posted by Nanners
seahawks just traded jeremy lane, a 2nd and a 5th for Duane Brown



Dang.

Iím torn. Jeremy Lane was one of my favorites. Shit talking goon.

We do need help ASAP on our line obviously

Shaq Griffin has been playing good.

Those picks too.

This dude better dominate.

1987_Lakers 10-30-2017 08:42 PM

Re: Week 8 GT
 
Jmmy G just got traded to the 49ers for a 2nd round pick.

I thought the Browns were offering their first round pick for him last spring? Doesn't make sense.

How many QBs do the Pats have on the roster now??

This confirms Brady playing for at least another 2 years.

CelticBaller 10-30-2017 08:43 PM

Re: Week 8 GT
 
The patriots apparently believe brady can play well into his 40s

:banana:

ballinhun8 10-30-2017 09:12 PM

Re: Week 8 GT
 
Hoyer got cut so one ex-SF QB should land in NE.



Btw, Semian is pure trash. Can they bench this dude already. Or trade for Eli. With that defense, he can win a SB.

CelticBaller 10-30-2017 09:21 PM

Re: Week 8 GT
 
I hope the broncos play this bad in 2 weeks smh

ROCSteady 10-30-2017 09:33 PM

Re: Week 8 GT
 
Quote:

Originally Posted by ~primetime~
You guys were banged up, yes. Big play of the game blocked FG. Zeke went Zeke though. Our line looked like the elite line it was last year today. Zeke had a lot of space. That was good to see, I was getting worried about the line.



Good game bro :cheers:

You guys executed. If y'all woulda lost that, that's a mental game for sure with how crappy our players that were in are at times

ROCSteady 10-30-2017 09:39 PM

Re: Week 8 GT
 
Shanahan is gunna do wonders with Jimmy G, watch.


Jimmy G is tailor made for that scenario.

He may step in like Rodgers (not saying he will produce or play at that level) and get that franchise going at hyper speed.

Damn good trade for the 49ers.

CelticBaller 10-30-2017 10:13 PM

Re: Week 8 GT
 
So is Osweiler going to step n anytime soon?

~primetime~ 10-30-2017 10:20 PM

Re: Week 8 GT
 
Quote:

Originally Posted by ROCSteady
Good game bro :cheers:

You guys executed. If y'all woulda lost that, that's a mental game for sure with how crappy our players that were in are at times

:cheers:

Next one will be good too I'm sure

Maybe no Zeke

aj1987 10-31-2017 01:31 AM

Re: Week 8 GT
 
Siemian is hot trash.

StateProperty 10-31-2017 09:23 AM

Re: Week 8 GT
 
Ajayi traded to Philly

CelticBaller 10-31-2017 09:49 AM

Re: Week 8 GT
 
Philly taking the division now

tpols 10-31-2017 10:04 AM

Re: Week 8 GT
 
Quote:

Originally Posted by CelticBaller
Philly taking the division now


they been done that.

now its superbowl or bust in this weak conference.


All times are GMT -4. The time now is 08:17 PM.

Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd. Terms of Use/Service | Privacy Policy