Message Board Basketball Forum - InsideHoops

Message Board Basketball Forum - InsideHoops (http://www.insidehoops.com/forum/index.php)
-   NBA Forum (http://www.insidehoops.com/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!! (http://www.insidehoops.com/forum/showthread.php?t=286558)

CavaliersFTW 01-06-2013 11:52 PM

Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Im not sure if he's going to get an invitation or not but this guy really needs to be in the NBA dunk contest!!

Please send an email to the nba league office and mention you wan't to see royce white!!

Here is the link to the NBA league office:

http://www.nba.com/email_us/contact_us.html

CavaliersFTW 01-07-2013 01:16 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 

shadow 01-07-2013 01:46 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
if this chump is so scared of flying how the heck is he gonna throw down a decent dunk?

Noob Saibot 01-07-2013 01:53 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Never heard of a basketball player who is scared of the air. Royce dont jump, you will kill yourself! Heed my words!

lilbeastnani 01-07-2013 01:58 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
He should use a plane as a prop and jump over it. That is, if it would be a healthy decision for him.

CavaliersFTW 01-07-2013 02:00 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Quote:

Originally Posted by shadow
if this chump is so scared of flying how the heck is he gonna throw down a decent dunk?

Maybe the NBA would let him take a bus?


lilbeastnani 01-07-2013 02:03 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
^^ Lmao

fsvr54 01-07-2013 02:04 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Quote:

Originally Posted by CavaliersFTW
Maybe the NBA would let him take a bus?




:roll: :roll: :roll: :roll:

LT Ice Cream 01-07-2013 02:09 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Participation in the annual dunk contest held by the National Basketball Association would not be conducive to the fortitude of my mental health. I therefore waive my eligibility to participate until proper sanctions are provided to accommodate my disability. Although NBA fans strongly wish for my participation in said dunking contest, my participation can only be achieved through the distribution of increased playing time, in order to properly address my mental health situation.

Sincerely,
Royce White

shadow 01-07-2013 02:12 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Quote:

Originally Posted by CavaliersFTW
Maybe the NBA would let him take a bus?


:applause: :roll:

CavaliersFTW 01-07-2013 02:26 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 

maybeshewill13 01-07-2013 02:27 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
The Rockets would need to provide him with adequate safety gear before he attempted such a dangerous contest. A parachute and floaties maybe?

miggyme1 01-07-2013 02:30 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Quote:

Originally Posted by maybeshewill13
The Rockets would need to provide him with adequate safety gear before he attempted such a dangerous contest. A parachute and floaties maybe?



Lol is he even a "high-flyer"?lmao

Nobody wants to see a person who cant take "flight".lmao

Damn im good

Crystallas 01-07-2013 02:32 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 

Pushxx 01-07-2013 02:33 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Quote:

Originally Posted by Crystallas


Hahaha this thread was shit until that picture.

CavaliersFTW 01-07-2013 02:37 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Quote:

Originally Posted by Crystallas

... wait, Royce White follows ISH!?

maybeshewill13 01-07-2013 02:39 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Quote:

Originally Posted by CavaliersFTW
... wait, Royce White follows ISH!?

Notsureifserious?

Shoooooped (surely)?

CavaliersFTW 01-07-2013 02:42 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Quote:

Originally Posted by maybeshewill13
Notsureifserious?

Shoooooped (surely)?

haha prob is but the simple photoshops are always hardest to tell

FinishHim! 01-07-2013 02:57 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Quote:

Originally Posted by Crystallas

:roll: Any other photo shop guys have anything to add? I have a feeling this is gonna be one of those epic threads by the time I wake up tomorrow.

theaussieguy 01-07-2013 03:02 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
hahahah HAHAH hah this thread is so good

























































































not srs




























































































what are you guys 12?

CavaliersFTW 01-07-2013 03:08 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Quote:

Originally Posted by maybeshewill13
The Rockets would need to provide him with adequate safety gear before he attempted such a dangerous contest. A parachute and floaties maybe?


maybeshewill13 01-07-2013 03:16 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Quote:

Originally Posted by CavaliersFTW

:roll: :roll: :applause: :applause:

Clutch 01-07-2013 03:28 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Invite him into the dunk contest. GUY CAN FLY.

bingoa 01-07-2013 04:53 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Quote:

Originally Posted by CavaliersFTW

:lol :lol :lol

SIRI1 01-07-2013 05:25 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Quote:

Originally Posted by CavaliersFTW

:roll:

MetsPackers 01-07-2013 04:21 PM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
:roll: :roll: :roll:

The photoshops in this thread are fvcking hilarious and they need more attention

Purch 01-07-2013 04:35 PM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
:bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Brokenbeat 01-07-2013 04:38 PM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Gonna buy some coffee just so I can spit it on my monitor. :roll: :roll:

tmacattack33 01-07-2013 05:24 PM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Quote:

Originally Posted by CavaliersFTW


:roll:

DuMa 01-07-2013 05:29 PM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
lmao. this kind of humor is so offensive to mental health people but it makes it so much funnier for some reason

lilbeastnani 01-07-2013 05:34 PM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Quote:

Originally Posted by DuMa
lmao. this kind of humor is so offensive to mental health people but it makes it so much funnier for some reason

Royce is a poor representation of the general community. He deserves it. :cheers:

jimmy77x 01-07-2013 05:35 PM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Quote:

Originally Posted by CavaliersFTW


:roll: :roll: :roll:

Pushxx 01-07-2013 05:40 PM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Now there's an idea for the dunk contest: drop down from the rafters with a parachute.

CavaliersFTW 01-07-2013 05:42 PM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Quote:

Originally Posted by Pushxx
drop down from the rafters with a parachute.

weak. ditch the parachute altogether and then you've got yourself a dunk :rockon:

kaiteng 01-07-2013 06:11 PM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
This could be as close as Miguel Pietrus Thread! :oldlol: :oldlol: :oldlol: :oldlol: :oldlol: :oldlol: :oldlol: :oldlol: :oldlol:

lilbeastnani 01-07-2013 06:20 PM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Quote:

Originally Posted by kaiteng
This could be as close as Miguel Pietrus Thread! :oldlol: :oldlol: :oldlol: :oldlol: :oldlol: :oldlol: :oldlol: :oldlol: :oldlol:

:lol Would need a lot more pics for that. That thread was an all-time classic.

kaiteng 01-08-2013 01:52 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
This is too good for Page 2! :oldlol:

CarlosBoozer 02-01-2013 10:43 PM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
:roll:

9512 02-02-2013 03:48 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Is that tweet even real? (I don't go to twitter that much).

Bcogswell 02-02-2013 09:36 AM

Re: Guys help get Royce White into the NBA dunk contest!!!
 
Quote:

Originally Posted by CarlosBoozer
:roll:


Definitely chose a good topic to bump :oldlol: :oldlol:


All times are GMT -4. The time now is 06:04 AM.

Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd. Terms of Use/Service | Privacy Policy