Message Board Basketball Forum - InsideHoops

Message Board Basketball Forum - InsideHoops (http://www.insidehoops.com/forum/index.php)
-   Off the Court Lounge (http://www.insidehoops.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Girls Dunk Contest (http://www.insidehoops.com/forum/showthread.php?t=257415)

Rake2204 03-27-2012 05:24 PM

Girls Dunk Contest
 
As cool as the other side of the pillow: http://www.youtube.com/watch?v=1Y5BiSLECSk#t=0m25s

NastaMaverick 03-27-2012 05:27 PM

Re: Girls Dunk Contest
 
that commercial at the beginning.....:wtf:

RaininTwos 03-27-2012 05:31 PM

Re: Girls Dunk Contest
 





burnsy87 03-27-2012 05:55 PM

Re: Girls Dunk Contest
 
:roll: :roll:

Love how the black girl came in at the end and shit all over them.

GOBB 03-27-2012 05:59 PM

Re: Girls Dunk Contest
 
Wow overkill on the .gifs much? :facepalm

Anyway I didnt finish video. Someone do a FT lin dunk by any chance

RaininTwos 03-27-2012 06:02 PM

Re: Girls Dunk Contest
 
gobb stay salty. three gifs is over kill now. this must be a new a site. this cant be ISH

*checks url*

LBJMVP 03-27-2012 06:04 PM

Re: Girls Dunk Contest
 
that announcer probly hates his life.

of course the only good one is black.

lmao at the one who did a cartwheel twenty feet in front on the basket and then ran up and missed it.

KingBeasley08 03-27-2012 06:05 PM

Re: Girls Dunk Contest
 
Quote:

Originally Posted by RaininTwos





for u gobb

KG215 03-27-2012 06:19 PM

Re: Girls Dunk Contest
 
Not sure what's worse. The dunks or the announcer saying "yeah!" after every dunk.

Scholar 03-27-2012 06:30 PM

Re: Girls Dunk Contest
 
:roll:

rknine15 03-27-2012 06:36 PM

Re: Girls Dunk Contest
 
:lol omg

GOBB 03-27-2012 06:43 PM

Re: Girls Dunk Contest
 
Quote:

Originally Posted by RaininTwos
gobb stay salty. three gifs is over kill now. this must be a new a site. this cant be ISH

*checks url*


Very much so. 3 unfunny ones at that. Try harder next time. :rolleyes:

Jailblazers7 03-27-2012 06:46 PM

Re: Girls Dunk Contest
 
I really wish one of them would have done a dunk where they slap a sticker on the backboard and dunk. That would have been hilarious.

Myth 03-27-2012 07:02 PM

Re: Girls Dunk Contest
 
:roll:

This is comedic gold. The audience looks like it is being held hostage. There has to be some good use out of making gifs from these.

LockoutOver11 03-27-2012 07:19 PM

Re: Girls Dunk Contest
 
lmaooo oh yeah the black girls;) hahaha this was shit.


All times are GMT -4. The time now is 12:30 PM.

Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd. Terms of Use/Service | Privacy Policy