Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 43
  1. #16
    Landslide honors LAmbruh's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    The Consensus
    Posts
    13,765

    Default Re: Bronny James is now 6'5"

    LeDaddy and Son on the same NBA team enroute to being the greatest fairytale ending of any athlete in history


    Passing of the torch


    Extending the flourish

  2. #17
    Nets Dynasty Manny98's Avatar
    Join Date
    Jan 2018
    Location
    In Your Head
    Posts
    15,341

    Default Re: Bronny James is now 6'5"

    Quote Originally Posted by coin24 View Post
    No buldge must run in the family
    The,James family are growers not showers

  3. #18
    Good college starter D-Wait's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Germany
    Posts
    3,179

    Default Re: Bronny James is now 6'5"

    He literally looks like 20-25 years old.
    Last edited by D-Wait; 11-26-2020 at 07:50 AM.

  4. #19
    The Fam Trollsmasher's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Europe
    Posts
    10,113

    Default Re: Bronny James is now 6'5"

    LeGenes kicking in

    his thick af neck makes him look narrowshouldered tho

  5. #20
    NBA Legend and Hall of Famer tpols's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    30,695

    Default Re: Bronny James is now 6'5"

    IDK... HS Lebron looked way bigger and stronger.


  6. #21
    The Fam Trollsmasher's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Europe
    Posts
    10,113

    Default Re: Bronny James is now 6'5"

    Quote Originally Posted by tpols View Post
    IDK... HS Lebron looked way bigger and stronger.

    bronny ain't on gear yet, his delts would've blown up if he was

  7. #22
    Kobe Stan
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    9,679

    Default Re: Bronny James is now 6'5"

    Quote Originally Posted by FireDavidKahn View Post
    I can't say anything otherwise I'd go to jail



    Bro WTF is in the dna...Bronny looks crazy different.

  8. #23
    The One CelticBaller's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    CT, GOATLAND
    Posts
    24,953

    Default Re: Bronny James is now 6'5"

    Quote Originally Posted by FireDavidKahn View Post
    I can't say anything otherwise I'd go to jail



    looking like a grown ass man already lol

  9. #24
    Kropotkin stan RRR3's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    35,023

    Default Re: Bronny James is now 6'5"

    Quote Originally Posted by coin24 View Post
    No buldge must run in the family
    This dude is legit looking at underage boy’s privates



    Pedo ‘shew

  10. #25
    Great college starter FultzNationRISE's Avatar
    Join Date
    Aug 2017
    Posts
    3,568

    Default Re: Bronny James is now 6'5"

    He honestly looks like a 30 year old man. Lebron is a stud spawning MACHINE.

  11. #26
    Member of the 1% 8Ball's Avatar
    Join Date
    Oct 2020
    Location
    Correcting the Jordan Record
    Posts
    1,358

    Default Re: Bronny James is now 6'5"

    Quote Originally Posted by lxlHoTsAuSelxl View Post
    Dude, take ur mind out of the gutter.

    Kids head and legs look huge for what, 16yrs old? He makes the 3 men who's standing next to him look smaller.

    Dudes on some horse/cow steroids kind of stuff.
    Wait till Bronny starts doing Bench presses, squats and deadlifts. Gonna throw 30 lbs to that frame.

  12. #27
    Local High School Star Baller789's Avatar
    Join Date
    Oct 2020
    Posts
    1,033

    Default Re: Bronny James is now 6'5"

    Quote Originally Posted by BigKobeFan View Post
    Slurping at jr. Aint gonna help u lose your virginity
    Hahaha

  13. #28
    Member of the 1% 8Ball's Avatar
    Join Date
    Oct 2020
    Location
    Correcting the Jordan Record
    Posts
    1,358

    Default Re: Bronny James is now 6'5"

    Quote Originally Posted by StrongLurk View Post
    Bro WTF is in the dna...Bronny looks crazy different.
    The teenage testosterone is kicking in like steroids. 2 more years of natural teenage steroid production. Bronny gonna be a horse.

  14. #29
    tf u looking at highwhey's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    26,521

    Default Re: Bronny James is now 6'5"

    @ the comments

  15. #30
    Great college starter chocolatethunder's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    3,711

    Default Re: Bronny James is now 6'5"

    LMAO no way he is 6’5” lol. Bron is only 3” taller in that pic? I don’t think so. He looks 6’2” or so. Bron isn’t even standing up straight and he’s behind him Lmao. Def not 6’5”

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •