Message Board Basketball Forum - InsideHoops

Go Back   Message Board Basketball Forum - InsideHoops > InsideHoops Main Basketball Forums > Off the Court Lounge

Off the Court Lounge Basketball fans talk about everything EXCEPT basketball here

Reply
 
Thread Tools
Old 09-09-2012, 01:46 PM   #31
Timmy D for MVP
Chuck Hayes Stan
 
Timmy D for MVP's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: California
Posts: 8,164
Default Re: is it wrong to chase a girl who has a boyfriend?

Quote:
Originally Posted by DetroitPiston
I've always been of the opinion that if someone in a relationship is looking elsewhere, then the problem is with the person they're dating.

Now if you're trying to chase a person and they're happy in a relationship, I'd say leave it alone.

But it's not your problem.

Then say hey look I'm interested but idk what's goin on with you.

Guys on here are like: "Yeah, hell yeah lets do it bro!" But they'd shit their pants if it ever happened to them.
Timmy D for MVP is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2012, 02:30 PM   #32
Draz
The People's Choice
 
Draz's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Location: Strong Men Island
Posts: 19,222
Default Re: is it wrong to chase a girl who has a boyfriend?

Quote:
Originally Posted by B-Low
In all honesty, this is my real opinion on it.

If a girl is with a guy, and the guy treats her really well, I won't pursue no matter how much I like the girl. Other people have said "if a girl will cheat on her boyfriend, she'll cheat on you too". And that's only half true. If a girl will cheat on a GOOD guy, she'll cheat on another good guy too.

But if a girl is with a guy who treats her like shit, I see no problem trying to pry her away. A lotta girls are with shitty guys because they honestly don't believe they can do any better. But when they're presented with a guy that is willing to treat them right, they're just kinda drawn to him. Yes, they're still cheating, but it's more a matter of them building up the courage and confidence to leave. So again if a girl will cheat on a GOOD guy, she'll cheat on another good guy too. If a girl will cheat on a BAD guy, it could just mean she's looking for appreciation.

Base it more on the other guy than on the girl.

/thread
Draz is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2012, 03:49 PM   #33
Mach_3
Local High School Star
 
Mach_3's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 924
Default Re: is it wrong to chase a girl who has a boyfriend?

Rules of young money

Rule 1 Don't fcuk with nobody elses girl





Rule number 2, nobody has a girl! HOLLA!!!


Mach_3 is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2012, 04:25 PM   #34
dude77
NBA lottery pick
 
dude77's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 5,717
Default Re: is it wrong to chase a girl who has a boyfriend?

you encounter a hot chick .. 'befriend' her .. somewhere in there you find out she has a bf but she's receptive to your flrting/game .. lets face it .. you're gonna do it .. the only reason you wouldn't is because either A. you're married and faithful B. you're gay or C. you're just a pssy ..

so if she was a stranger and the bf is a stranger, sure .. if you know the bf(friend, sibling etc) then you gotta back off there .. it's a conscience thing .. be honest .. none of y'all will give a shit the day after, if you fk a 'stranger's' gf/wife
dude77 is online now   Reply With Quote
Old 09-09-2012, 04:38 PM   #35
Nick Young
Arbiter of Coexistence
 
Nick Young's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Thank you Based Mamba
Posts: 27,935
Default Re: is it wrong to chase a girl who has a boyfriend?

Lawl it's a chick from your work and she got a bf. I'm sure no drama will come from this and the shit will never hit the fan
Nick Young is online now   Reply With Quote
This NBA Basketball News Website Sponsored by:
Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 10:33 AM.




NBA Basketball Forum Key Links:
InsideHoops Home
NBA Rumors
Basketball Blog
NBA Daily Recaps
NBA Videos
Fantasy Basketball
NBA Mock Draft
NBA Free Agents
All-Star Weekend
---
High School Basketball
Streetball
---
InsideHoops Twitter
Search Our Site















Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd. Terms of Use/Service | Privacy Policy