Message Board Basketball Forum - InsideHoops

Go Back   Message Board Basketball Forum - InsideHoops > InsideHoops Main Basketball Forums > Off the Court Lounge

Off the Court Lounge Basketball fans talk about everything EXCEPT basketball here

Reply
 
Thread Tools
Old 07-29-2014, 09:15 AM   #1
Godzuki
3-time NBA All-Star
 
Godzuki's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 10,597
Default Godzuki Rising

Okay going to start off here saying thanks to all of the ISH'ers who stood up for me and the ridiculousness of this most recent ban of mine. If it ever happens to any of you i'll have your back i promise Not to get too gay but y'all earned some points in my book since obviously i wasn't able to defend myself...and how the mod did it while leaving the threads critical and attacking me up while deleting the rest speaks volumes. but i'll get to that later....especially when that mod writes something to the effect of "stop fighthing/insulting with people, be a normal poster, etc. etc." for reason for my banning lol..again keep in mind he leaves up the ones attacking me and allows them to keep doing so... ok sure Mister Unbias Mod

I've never had a ban this fukked up and caving to the pressure of these little rats that scurry around here every day gnibbling at people(see how they're gnibbling at jameer now with the anime thread but you've seen its every day with them)....they start shit with people a lot then pretend they're on some soap box keeping the forum clean the next second...just like how they pretended they weren't phased by Yellow Teeth..., Y.T. Snitch kid went from trying to jones with me... to trying to lecture me on how to insult people in some HUGE Wall of txt(LOL)...w/ his 'MATE' Alex Chiu jumping in ....to the 'we're laffing at you' card....and as i persisted in calling him/them Yellow Teeth they then call it racist ROFL getting super serious and then snitching to the mod acting like it was so wrong to say that

...Y.T. snitch kid started with me btw in the thread about Abortion i believe where i was being a 'normal poster'(at least my blunt self)...he had no idea what a liberal was LOL, and he attacks me saying i have no original opinions because of the pro Israel, pro Choice, etc, etc. LIBERAL positions i take I've already quoted Y.T. Snitch kids quote a few times so i'm sure you've seen it, but thats how our whole beef started. Tbh it came out of nowhere imo.

Heres another thing...what do Y.T. Snitch kid, Step Fakk, IAMRAMBO, and many of the ones coming out of the woodwork attacking me have in common? i'll give you the answer later but think about that...thing that bothers me tho is some of them could've said those things when i was here but they only came out after i got banned to talk their shit. I engaged in civil discussions with some of you, not my fault you're so bias you can't see straight and i call you out on it...and i emphasize i did it civilly in my book at least.

and no Mailman, i do not have any other alt accounts, or remember the PW's for for that matter other than Godzuki, Poodle, and Smokee of which are all banned. IDC to make another account, i've never hidden or played the alt game with any of you mf'ers ever here despite you pretending to know everything about me makinig up so much shit all of the time, even still altho i can feel the contempt in your tone for me GOBBS after all of these years, just like Rufus, you both will never get over the scarring i left you with and i'm okay with that

I wish i knew which mod banned me tho, since i think Jeff usually signs his name. I just hope its not RBA because i know he has issues with me after i called him out for condescending snobbery in the MAyweather thread he jumped in with, of which he seemed very stubborn to acknowledge or own up to....and i know from that he would make very bias decisions with those powers.

i like Jeff even after all of the bans he's given me, but he was always a super laid back guy in all of my interactions with him...not cheesing here its just true. If it was Jeff i can only assume he's pretty clueless about ISH OT, what has always made this place entertaining with the variety which does include wars, insult slinging, etc. basically like a zoo but also a variety of serious topics and interests as well mixed in. He reminds me of a windshield replacement business owner i sort of knew where he'd only come in once a month to collect checks, would say his hi to people, and then leave. thats all his employee's saw of him.

Almost forgot, what do many of those people that came out of the woodwork as soon as i'm banned to talk shit have in common, other than yellow teeth? they were pro Palestine. Alex Chiu aka IAMRAMBO was a blame America for everything conspiracy retard that doesn't follow current events. I called them out very bluntly, imo deservedly so....I wouldn't even be surprised if Y.T. Snitch kid was SacBShady ...anyways if you read thru that thread you will see the some of the correlations and the main reason why they despise me so much. I make them explain their arguments for why we should side with Palestine, i make the argument/reasoning why i currently side with Israel, and i don't tolerate long ago history justifications that have ZERO relevance to fixing the current issues of the world today they ALWAYS use(Modern day Islamic Extremists/Crusades...Israel protecting themself/they took Palestines land)...its always impractical arguments and history justifications with them in comparison to me expecting practical reality logic. I'm very blunt in that regard and they don't like it

Its not over yet...Revenge of Godzuki coming soon

Last edited by Godzuki : 07-29-2014 at 09:19 AM.
Godzuki is offline   Reply With Quote
Old 07-29-2014, 09:18 AM   #2
The Immortal
Great college starter
 
The Immortal's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: Quicken Loans Arena
Posts: 3,623
Default Re: Godzuki Rising

Israel...
The Immortal is offline   Reply With Quote
Old 07-29-2014, 09:20 AM   #3
D-FENS
Twerking for you
 
D-FENS's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Bienwaldziegelhutte
Posts: 2,140
Default Re: Godzuki Rising

tl; dr
D-FENS is offline   Reply With Quote
Old 07-29-2014, 09:21 AM   #4
navy
3-time NBA All-Star
 
navy's Avatar
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 10,515
Default Re: Godzuki Rising

You are annoying.
navy is offline   Reply With Quote
Old 07-29-2014, 09:21 AM   #5
East_Stone_Ya
Gentleman Desperado
 
East_Stone_Ya's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: East_Side_Of_The_Rawkus
Posts: 5,257
Default Re: Godzuki Rising

East_Stone_Ya is offline   Reply With Quote
Old 07-29-2014, 09:25 AM   #6
Knicks101
NBA Legend and Hall of Famer
 
Knicks101's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 35,112
Default Re: Godzuki Rising

Knicks101 is offline   Reply With Quote
Old 07-29-2014, 09:27 AM   #7
Magic731
Local High School Star
 
Magic731's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 1,634
Default Re: Godzuki Rising

Wait you think Iamrambo is Alex Chiu?
Magic731 is offline   Reply With Quote
Old 07-29-2014, 09:41 AM   #8
D-FENS
Twerking for you
 
D-FENS's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Bienwaldziegelhutte
Posts: 2,140
Default Re: Godzuki Rising

Quote:
Originally Posted by Knicks101

D-FENS is offline   Reply With Quote
Old 07-29-2014, 09:44 AM   #9
bballer
King of ISH
 
bballer's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 6,365
Default Re: Godzuki Rising

ain't no way in hell i'm reading that.

Where are the cliffs?
bballer is offline   Reply With Quote
Old 07-29-2014, 09:45 AM   #10
D-FENS
Twerking for you
 
D-FENS's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Bienwaldziegelhutte
Posts: 2,140
Default Re: Godzuki Rising

Quote:
Originally Posted by bballer
ain't no way in hell i'm reading that.

Where are the cliffs?

D-FENS is offline   Reply With Quote
Old 07-29-2014, 09:47 AM   #11
YouGotServed
Russia 2018
 
YouGotServed's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: H-Town
Posts: 10,186
Default Re: Godzuki Rising

Quote:
Originally Posted by Godzuki
Okay going to start off here saying thanks to all of the ISH'ers who stood up for me and the ridiculousness of this most recent ban of mine. If it ever happens to any of you i'll have your back i promise Not to get too gay but y'all earned some points in my book since obviously i wasn't able to defend myself...and how the mod did it while leaving the threads critical and attacking me up while deleting the rest speaks volumes. but i'll get to that later....especially when that mod writes something to the effect of "stop fighthing/insulting with people, be a normal poster, etc. etc." for reason for my banning lol..again keep in mind he leaves up the ones attacking me and allows them to keep doing so... ok sure Mister Unbias Mod

I've never had a ban this fukked up and caving to the pressure of these little rats that scurry around here every day gnibbling at people(see how they're gnibbling at jameer now with the anime thread but you've seen its every day with them)....they start shit with people a lot then pretend they're on some soap box keeping the forum clean the next second...just like how they pretended they weren't phased by Yellow Teeth..., Y.T. Snitch kid went from trying to jones with me... to trying to lecture me on how to insult people in some HUGE Wall of txt(LOL)...w/ his 'MATE' Alex Chiu jumping in ....to the 'we're laffing at you' card....and as i persisted in calling him/them Yellow Teeth they then call it racist ROFL getting super serious and then snitching to the mod acting like it was so wrong to say that

...Y.T. snitch kid started with me btw in the thread about Abortion i believe where i was being a 'normal poster'(at least my blunt self)...he had no idea what a liberal was LOL, and he attacks me saying i have no original opinions because of the pro Israel, pro Choice, etc, etc. LIBERAL positions i take I've already quoted Y.T. Snitch kids quote a few times so i'm sure you've seen it, but thats how our whole beef started. Tbh it came out of nowhere imo.

Heres another thing...what do Y.T. Snitch kid, Step Fakk, IAMRAMBO, and many of the ones coming out of the woodwork attacking me have in common? i'll give you the answer later but think about that...thing that bothers me tho is some of them could've said those things when i was here but they only came out after i got banned to talk their shit. I engaged in civil discussions with some of you, not my fault you're so bias you can't see straight and i call you out on it...and i emphasize i did it civilly in my book at least.

and no Mailman, i do not have any other alt accounts, or remember the PW's for for that matter other than Godzuki, Poodle, and Smokee of which are all banned. IDC to make another account, i've never hidden or played the alt game with any of you mf'ers ever here despite you pretending to know everything about me makinig up so much shit all of the time, even still altho i can feel the contempt in your tone for me GOBBS after all of these years, just like Rufus, you both will never get over the scarring i left you with and i'm okay with that

I wish i knew which mod banned me tho, since i think Jeff usually signs his name. I just hope its not RBA because i know he has issues with me after i called him out for condescending snobbery in the MAyweather thread he jumped in with, of which he seemed very stubborn to acknowledge or own up to....and i know from that he would make very bias decisions with those powers.

i like Jeff even after all of the bans he's given me, but he was always a super laid back guy in all of my interactions with him...not cheesing here its just true. If it was Jeff i can only assume he's pretty clueless about ISH OT, what has always made this place entertaining with the variety which does include wars, insult slinging, etc. basically like a zoo but also a variety of serious topics and interests as well mixed in. He reminds me of a windshield replacement business owner i sort of knew where he'd only come in once a month to collect checks, would say his hi to people, and then leave. thats all his employee's saw of him.

Almost forgot, what do many of those people that came out of the woodwork as soon as i'm banned to talk shit have in common, other than yellow teeth? they were pro Palestine. Alex Chiu aka IAMRAMBO was a blame America for everything conspiracy retard that doesn't follow current events. I called them out very bluntly, imo deservedly so....I wouldn't even be surprised if Y.T. Snitch kid was SacBShady ...anyways if you read thru that thread you will see the some of the correlations and the main reason why they despise me so much. I make them explain their arguments for why we should side with Palestine, i make the argument/reasoning why i currently side with Israel, and i don't tolerate long ago history justifications that have ZERO relevance to fixing the current issues of the world today they ALWAYS use(Modern day Islamic Extremists/Crusades...Israel protecting themself/they took Palestines land)...its always impractical arguments and history justifications with them in comparison to me expecting practical reality logic. I'm very blunt in that regard and they don't like it

Its not over yet...Revenge of Godzuki coming soon

tl;dr

Negged.
YouGotServed is offline   Reply With Quote
Old 07-29-2014, 10:14 AM   #12
Rondooooooooooo
Liquid Swordsman
 
Rondooooooooooo's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: Phoenix, AZ
Posts: 2,087
Default Re: Godzuki Rising

Rondooooooooooo is offline   Reply With Quote
Old 07-29-2014, 10:49 AM   #13
Godzuki
3-time NBA All-Star
 
Godzuki's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 10,597
Default Re: Godzuki Rising

all talk, not like there is a ton of other shit to read here that isn't beat down and repeated over and over again every month threads


its been years i bet since this place has probably seen forum battles like the old days...

thx for the negs btw
Godzuki is offline   Reply With Quote
Old 07-29-2014, 11:38 AM   #14
knickballer
Very good NBA starter
 
knickballer's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: 2010 offseason
Posts: 8,726
Default Re: Godzuki Rising

OP just confirmed himself to be a borderline psychopath with serious mental issues. Go get help dude and not the help you'll get at the local food trucks...
knickballer is offline   Reply With Quote
Old 07-29-2014, 12:21 PM   #15
Godzuki
3-time NBA All-Star
 
Godzuki's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 10,597
Default Re: Godzuki Rising

Quote:
Originally Posted by knickballer
OP just confirmed himself to be a borderline psychopath with serious mental issues. Go get help dude and not the help you'll get at the local food trucks...


knick kid working a food stand hustling hot dogs....envy will get you nowhere scrub
Godzuki is offline   Reply With Quote
This NBA Basketball News Website Sponsored by:
Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 04:58 PM.




NBA Basketball Forum Key Links:
InsideHoops Home
NBA Rumors
Basketball Blog
NBA Daily Recaps
NBA Videos
Fantasy Basketball
NBA Mock Draft
NBA Free Agents
All-Star Weekend
---
High School Basketball
Streetball
---
InsideHoops Twitter
Search Our Site













Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd. Terms of Use/Service | Privacy Policy