Message Board Basketball Forum - InsideHoops

Go Back   Message Board Basketball Forum - InsideHoops > InsideHoops Main Basketball Forums > Football Forum

Football Forum Football forum - NFL football forum

Reply
 
Thread Tools
Old 04-26-2010, 10:31 PM   #16
~primetime~
~the original p.tiddy~
 
~primetime~'s Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: ~dallas,texas~ team: ~cowboys~
Posts: 21,835
Default Re: Nfl Photoshops!

don't care for the Brady Madden cover but those Marshall on the Dolphins pics are great...

they would be better imo if they were him on the playing feild rather than a PC wallpaper I think...

good stuff though sam...



If I get bored tonight I might have to give a Madden cover a shot featuring a Cowboy...





^^^ the real cover btw...
~primetime~ is offline   Reply With Quote
Old 04-26-2010, 10:36 PM   #17
~primetime~
~the original p.tiddy~
 
~primetime~'s Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: ~dallas,texas~ team: ~cowboys~
Posts: 21,835
Default Re: Nfl Photoshops!

Quote:
Originally Posted by MK2V1GP
When we get a little closer to the release of Madden 2011 I'd like if someone could attempt a legit PS3 cover with a Buccaneers player on it (probably Tanard Jackson). And when I say legit, I mean dimensions and everything so I can print it off and insert it in the case. I know for Madden 10, there was some website that had a template and all you had to do was insert the artwork. Hope someone knows how to do that. Even though I'm happy Brees got the cover (hoping the curse continues lol), I'd prefer to have a custom cover where I don't have to look at a Saint when I put my disc in.
I am so gonna do that...lol

let me know where that template site is at if you can find one for Madden 11...
~primetime~ is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2010, 01:51 AM   #18
1manfastbreak
still hyphy
 
1manfastbreak's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: the bay
Posts: 3,813
Default Re: Nfl Photoshops!

just downloaded cs4 today this was the first thing i made pretty simple, did the cut myself, anyone know some good sites for sports PSD's?



1manfastbreak is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2010, 02:21 AM   #19
1manfastbreak
still hyphy
 
1manfastbreak's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: the bay
Posts: 3,813
Default Re: Nfl Photoshops!

1manfastbreak is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2010, 03:48 AM   #20
smush=mvp!
Venezuela Beast
 
smush=mvp!'s Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 286
Default Re: Nfl Photoshops!

Quote:
Originally Posted by RedBlackAttack
Joe Haden and/or Colt McCoy in Browns' uniforms... Anyone?

smush=mvp! is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2010, 07:13 PM   #21
RedBlackAttack
The Paterfamilias
 
RedBlackAttack's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: The "Q"
Posts: 28,000
Default Re: Nfl Photoshops!

^^^Nice job. Although, 22 is a RB number in the NFL. But, good work nonetheless.
RedBlackAttack is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2010, 07:27 PM   #22
samevans7
bosoxlover12
 
samevans7's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 659
Default Re: Nfl Photoshops!

Quote:
Originally Posted by smush=mvp!

good smush. However, he cant wear 22. Plus, i'd change his eye paint; its still the Longhorns one
samevans7 is offline   Reply With Quote
Old 04-28-2010, 12:49 AM   #23
~primetime~
~the original p.tiddy~
 
~primetime~'s Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: ~dallas,texas~ team: ~cowboys~
Posts: 21,835
Default Re: Nfl Photoshops!

Quote:
Originally Posted by MK2V1GP
When we get a little closer to the release of Madden 2011 I'd like if someone could attempt a legit PS3 cover with a Buccaneers player on it (probably Tanard Jackson). And when I say legit, I mean dimensions and everything so I can print it off and insert it in the case. I know for Madden 10, there was some website that had a template and all you had to do was insert the artwork. Hope someone knows how to do that. Even though I'm happy Brees got the cover (hoping the curse continues lol), I'd prefer to have a custom cover where I don't have to look at a Saint when I put my disc in.
when that template comes out...I got plans for my cover...





naw I will probably do a current player...

Dez, or Felix...or maybe Jenkins, because he is going to become veiwed as an elite CB this year...
~primetime~ is offline   Reply With Quote
Old 04-28-2010, 12:51 AM   #24
MK2V1GP
NBA sixth man of the year
 
Join Date: Jun 2006
Location: TX
Posts: 5,742
Default Re: Nfl Photoshops!

Did you do that one of Deion, prime? That's not bad.

Do you have a PS3, too? Most of my friends, and most of the people I talk to online all have 360s lol. I don't play much online though. Just curious.
MK2V1GP is offline   Reply With Quote
Old 04-28-2010, 12:59 AM   #25
~primetime~
~the original p.tiddy~
 
~primetime~'s Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: ~dallas,texas~ team: ~cowboys~
Posts: 21,835
Default Re: Nfl Photoshops!

Quote:
Originally Posted by MK2V1GP
Did you do that one of Deion, prime? That's not bad.

Do you have a PS3, too? Most of my friends, and most of the people I talk to online all have 360s lol. I don't play much online though. Just curious.
yeah I just did that Deion...

unfortunatly to get that nice hand painted look that the real M11 cover has, you would have to actually take a long time to hand paint a high res image...f*ck all that...lol

I have a 360, so whatever cover I make for the actual game will have to be for 360...

I actually still play M10 now...that Ultimate Team add on they released is amazingly addictive...it is like fantasy football mixed with Madden...
~primetime~ is offline   Reply With Quote
Old 04-28-2010, 01:06 AM   #26
MK2V1GP
NBA sixth man of the year
 
Join Date: Jun 2006
Location: TX
Posts: 5,742
Default Re: Nfl Photoshops!

Yeah. I haven't had the time to get involved in that "Ultimate team" thing. Seems like a lot of time and effort lol.

I just did my own roster update on Madden 10 yesterday. Took about 2 hours to do all the trades/free agency moves. I've made a few of the rookies too. It just takes soooooo long. There's some guys on the TB Bucs message board that has already completely updated the rosters. Every 1st round pick, every "key" player in the entire draft, etc. Its crazy. They must not have a life. lol.

I just did a few things compared to them, but I hate playing games when the rosters aren't updated (unless I'm playing with a custom/fantasy draft roster).

Just ready for Madden 11 to come out. The dual analog control looks pretty cool. Hopefully they focus on the gameplay instead of all the little side things they try and improve.
MK2V1GP is offline   Reply With Quote
Old 04-28-2010, 09:08 PM   #27
samevans7
bosoxlover12
 
samevans7's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 659
Default Re: Nfl Photoshops!

Edited my covers...
PS3


360
samevans7 is offline   Reply With Quote
Old 04-28-2010, 09:12 PM   #28
Nash13
Saw a basketball once
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 11
Default Re: Nfl Photoshops!

Quote:
Originally Posted by FlipBaller31
I was out of time so if someone please change the number for me. But here:

Awesome thanks, and i don't mean to be demanding or anything, but the face mask is supposed to be green or whatever that Dolphins color is lol. But thanks for trying. now if only someone could change the number to 81 for me please? And maybe make the background transparent?

Last edited by Nash13 : 04-28-2010 at 09:15 PM.
Nash13 is offline   Reply With Quote
Old 04-29-2010, 01:37 AM   #29
Gundress
Banned
 
Gundress's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 8,895
Default Re: Nfl Photoshops!

Quote:
Originally Posted by ~primetime~
when that template comes out...I got plans for my cover...





naw I will probably do a current player...

Dez, or Felix...or maybe Jenkins, because he is going to become veiwed as an elite CB this year...


Can you make Demarcus Ware on Madden Cover like this?

Gundress is offline   Reply With Quote
Old 04-29-2010, 01:54 AM   #30
~primetime~
~the original p.tiddy~
 
~primetime~'s Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: ~dallas,texas~ team: ~cowboys~
Posts: 21,835
Default Re: Nfl Photoshops!

Gundress if they release that template I will probably make alot of custom covers...

print it on some cheap glossy paper and there you go...

It has been along time since I have been this into Madden...

Madden 10 is really f*ckin good imo...when Madden 11 comes out I might not leave the house for a while...lol

it has taken a nice step forward in the right direction...they have all the stadiums in good detail...just about every uniform imaginable, including all the old school unis...and they have the new Ultimate Team league that is like crack rock...you can play with all the players from former years in their career...from what I understand UT will ship with Madden 11, or be available right away online...
~primetime~ is offline   Reply With Quote
This NBA Basketball News Website Sponsored by:
Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 02:58 AM.




NBA BASKETBALL FORUM KEY LINKS:
InsideHoops Home
NBA Rumors
Basketball Blog
NBA Daily Recaps
NBA Videos
Fantasy Basketball
Search Site

FOLLOW US
Twitter
Facebook
















Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd. Terms of Use/Service | Privacy Policy