Message Board Basketball Forum - InsideHoops

Go Back   Message Board Basketball Forum - InsideHoops > InsideHoops Main Basketball Forums > Off the Court Lounge

Off the Court Lounge Basketball fans talk about everything EXCEPT basketball here

Reply
 
Thread Tools
Old 12-03-2011, 11:48 PM   #661
$LakerGold
#TeamRousey #TeamStark
 
$LakerGold's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: ☆Home of the 16☆
Posts: 7,471
Default Re: MMA Discussion/News thread

Quote:
Originally Posted by sick_brah07
oh shit i got the date wrong i thought ufc 140 was on today

damn did you just neg rep me for asking for a link
Well, today was 'The Ultimate Fighter' Season Finale..
$LakerGold is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2011, 11:52 PM   #662
Jackass18
The Iron Price
 
Jackass18's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Carcosa
Posts: 12,736
Default Re: MMA Discussion/News thread

Quote:
Originally Posted by sick_brah07
oh shit i got the date wrong i thought ufc 140 was on today

damn did you just neg rep me for asking for a link

Wasn't me
Jackass18 is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2011, 11:54 PM   #663
sick_brah07
National High School Star
 
sick_brah07's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 2,220
Default Re: MMA Discussion/News thread

Quote:
Originally Posted by $LakerGold
Well, today was 'The Ultimate Fighter' Season Finale..

thank you sir

i shall watch the replay later on
sick_brah07 is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2011, 11:54 PM   #664
sick_brah07
National High School Star
 
sick_brah07's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 2,220
Default Re: MMA Discussion/News thread

Quote:
Originally Posted by Jackass18
Wasn't me


ahuh
sick_brah07 is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2011, 01:56 AM   #665
vinsane01
National High School Star
 
vinsane01's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: me live out here
Posts: 2,081
Default Re: MMA Discussion/News thread

The brandao-bermudez fight was really good. Great back and forth action and a crazy finish. Very deserving of FON award. I think the dodson-tj fight was stopped prematurely, yeah he was rocked twice but i can see tj recovering from that by possibly pulling guard to survive the round...or maybe not... but it looked like an early stoppage at first glance.

Man, im disappointed with mayhem. He was doing well in the first but got tired quickly and bisping capitalized on that by lighting him up with a barrage of technical strikes. I feel like mayhem trained and tried to KO bisping ala hendo, but unfortunately he doesnt have the same power and skill standing up. Id like to see bisping fight maia next.
vinsane01 is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2011, 01:48 PM   #666
Qwyjibo
Yankee.Hotel.Foxtrot
 
Qwyjibo's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Canada
Posts: 11,943
Default Re: MMA Discussion/News thread

Quote:
Originally Posted by vinsane01
I think the dodson-tj fight was stopped prematurely, yeah he was rocked twice but i can see tj recovering from that by possibly pulling guard to survive the round...or maybe not... but it looked like an early stoppage at first glance.
I thought so too. TJ was down but grabbed a leg. It really was no different of a scenario than what happened with Hendo-Shogun in the 3rd round.
Qwyjibo is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2011, 06:04 PM   #667
$LakerGold
#TeamRousey #TeamStark
 
$LakerGold's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: ☆Home of the 16☆
Posts: 7,471
Default Re: MMA Discussion/News thread

"Most one sided main event [Miller Vs Bisping] I have ever seen! Someone get this guy a free weeks pass to LA Boxing so he can start the beginners striking class next week."
--Junie Browning

Kenneth Powers --"you are right. turtleing up and letting someone beat on you isn't tapping..."

Then I said something about Miller being Sloppy.. This was his response.

"Sloppy????? Have you ever taken a striking class? We have beginners at Tiger that would throw him around. The sports evolving to fast to rely on your Jitz all the time when you have average wrestling. If your a head coach on TUF and that experienced and disciplined you have no excuse for gassing out that quick. I was snorting blow and drinking beer the night before my last fight and gassed jogging to the cage, theres a big difference of dedication when your making good money in the UFC and pennies outside if you know what I mean."
$LakerGold is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2011, 08:19 PM   #668
Jackass18
The Iron Price
 
Jackass18's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Carcosa
Posts: 12,736
Default Re: MMA Discussion/News thread

Quote:
Originally Posted by $LakerGold
"Most one sided main event [Miller Vs Bisping] I have ever seen! Someone get this guy a free weeks pass to LA Boxing so he can start the beginners striking class next week."
--Junie Browning

WTF, he's talking shit? Maybe he can remind everyone of that last time he won a fight...
Jackass18 is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2011, 09:01 PM   #669
$LakerGold
#TeamRousey #TeamStark
 
$LakerGold's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: ☆Home of the 16☆
Posts: 7,471
Default Re: MMA Discussion/News thread

Quote:
Originally Posted by Jackass18
WTF, he's talking shit? Maybe he can remind everyone of that last time he won a fight...


IM sayin bro... but I didnt wanna chance it ... I didnt wanna get deleted from his friends list.

Last edited by $LakerGold : 12-04-2011 at 10:31 PM.
$LakerGold is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2011, 09:24 PM   #670
Brujesino
Stephen Kerry
 
Brujesino's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: 209
Posts: 16,315
Default Re: MMA Discussion/News thread

Quote:
Originally Posted by $LakerGold
IM sayin bro... but I didnt wanna chance it ... I didnt wanna get deleted in his friends list.
Why would you want to be friends with that guy?
Brujesino is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2011, 10:31 PM   #671
$LakerGold
#TeamRousey #TeamStark
 
$LakerGold's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: ☆Home of the 16☆
Posts: 7,471
Default Re: MMA Discussion/News thread

Quote:
Originally Posted by Brujesino
Why would you want to be friends with that guy?
Why wouldnt I.... despite what he did in TUF.. hes really a great guy and smart one too and he also got his shit around, hes training really hard.. but again, yeah he lost.. but still, at least hes not a screw-up anymore... hes not "flippin burgers" I remember he said that during the interview before dana came in to the house after he screwed up...

one of the guys asked him if he wanted back in the UFC.. and he was like, "I dont even know if they'll give me another chance..if they will/do..I dont think I got what it takes to compete in the UFC anymore..... "

sad story for junie, but again... he brought all the shit upon himself.

heres what frank mir has to say about it - http://www.youtube.com/watch?v=7p6s8W88dIY
$LakerGold is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2011, 01:14 PM   #672
jamal99
Valar Morghulis
 
jamal99's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: Serbia
Posts: 5,088
Default Re: MMA Discussion/News thread

Quote:
Originally Posted by $LakerGold
"Sloppy????? Have you ever taken a striking class? We have beginners at Tiger that would throw him around. The sports evolving to fast to rely on your Jitz all the time when you have average wrestling. If your a head coach on TUF and that experienced and disciplined you have no excuse for gassing out that quick. I was snorting blow and drinking beer the night before my last fight and gassed jogging to the cage, theres a big difference of dedication when your making good money in the UFC and pennies outside if you know what I mean."

Yeah, he's really good and smart guy...
I hated this guy when he was on TUF, and I had a good reason, he's an idiot...
jamal99 is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2011, 02:49 PM   #673
$LakerGold
#TeamRousey #TeamStark
 
$LakerGold's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: ☆Home of the 16☆
Posts: 7,471
Default Re: MMA Discussion/News thread

Quote:
Originally Posted by jamal99
Yeah, he's really good and smart guy...
I hated this guy when he was on TUF, and I had a good reason, he's an idiot...
I thought he meant his last fight in TUF
$LakerGold is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2011, 07:30 PM   #674
jamal99
Valar Morghulis
 
jamal99's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: Serbia
Posts: 5,088
Default Re: MMA Discussion/News thread

Quote:
Originally Posted by $LakerGold
I thought he meant his last fight in TUF
What difference does it make? He's a headcase...
jamal99 is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2011, 08:36 PM   #675
jaydacris
Banned
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 20,055
Default Re: MMA Discussion/News thread

faber and cruz will be coaches for next tuf
but i think everyone saw that coming
jaydacris is offline   Reply With Quote
This NBA Basketball News Website Sponsored by:
Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 04:07 PM.




NBA Basketball Forum Key Links:
InsideHoops Home
NBA Rumors
Basketball Blog
NBA Daily Recaps
NBA Videos
Fantasy Basketball
NBA Mock Draft
NBA Free Agents
All-Star Weekend
---
High School Basketball
Streetball
---
InsideHoops Twitter
Search Our Site















Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd. Terms of Use/Service | Privacy Policy