Message Board Basketball Forum - InsideHoops

Go Back   Message Board Basketball Forum - InsideHoops > InsideHoops Main Basketball Forums > Off the Court Lounge

Off the Court Lounge Basketball fans talk about everything EXCEPT basketball here

Reply
 
Thread Tools
Old 04-27-2012, 09:59 PM   #1171
Edwin
Serious playground baller
 
Edwin's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 457
Default Re: MMA Discussion/News thread

Barao being on the undercard is a really strange. He should get the next shot at the UFC Bantamweight Title against the winner of Cruz vs. Faber. There's no one else besides him and McDonald deserving of a shot. But I'd give Barao the shot first and then to McDonald.
Edwin is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2012, 11:50 PM   #1172
Jackass18
The Iron Price
 
Jackass18's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Carcosa
Posts: 12,736
Default Re: MMA Discussion/News thread

I really liked the fight on TUF live tonight. Check it out, it was pretty back and forth.
Jackass18 is offline   Reply With Quote
Old 04-28-2012, 03:53 AM   #1173
Edwin
Serious playground baller
 
Edwin's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 457
Default Re: MMA Discussion/News thread

That was the best TUF Live episode the whole season.

Ronda Rousey coming in to train with the guys and tossing the guys around. I think Rousey could beat most of the TUF guys. Rousey coming to the TUF house was kinda crazy. Their reaction watching Jones vs. Evans with Rousey in the house was funny. Rousey asking Tickle for some nuts was funny also.

The build up to the fight focusing on Chris' past was neat. This episode focused on Chris' pasts and it really made him come across as a really likeable dude. Chris' really was the underdog and pulled through.

The fight was a ton of fun. Easily fight of the season.

TUF Brazil is going to have to put on a really good episode next with a good fight as that episode of TUF Live was really that good.
Edwin is offline   Reply With Quote
Old 04-28-2012, 03:32 PM   #1174
B-Low
The Love B-Low
 
B-Low's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Crowned Prince of the OTC
Posts: 15,345
Default Re: MMA Discussion/News thread

Yeah i definitely enjoyed that episode last night the most. The pranks are still pretty stupid and unnecessary IMO but it was cool seeing womens' MMA get some good publicity. Rhonda is gonna do more for the sport than any female in history as far as mainstream attention/business goes IMO.

And good fight to end the night. Agree it was the best episode of the season
B-Low is offline   Reply With Quote
Old 04-29-2012, 12:56 AM   #1175
jaydacris
Banned
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 20,055
Default Re: MMA Discussion/News thread

ufc 150 in denver will have edgar/henderson rematch

i can only assume ufc 149 in calgary, will have jones/hendo
as long as jones is cool with fighting that soon
jaydacris is offline   Reply With Quote
Old 04-29-2012, 04:21 AM   #1176
Brujesino
Stephen Kerry
 
Brujesino's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: 209
Posts: 16,315
Default Re: MMA Discussion/News thread



Mexicutioner leaned out and is fighting at 205 and won in his debut
Brujesino is offline   Reply With Quote
Old 04-29-2012, 12:59 PM   #1177
Edwin
Serious playground baller
 
Edwin's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 457
Default Re: MMA Discussion/News thread

Quote:
Originally Posted by jaydacris
ufc 150 in denver will have edgar/henderson rematch

i can only assume ufc 149 in calgary, will have jones/hendo
as long as jones is cool with fighting that soon
UFC 149 will have Aldo defending the UFC Featherweight Title vs. Koch.

Beltran looks too skinny, happy for him he actually won though.
Edwin is offline   Reply With Quote
Old 04-29-2012, 02:10 PM   #1178
B-Low
The Love B-Low
 
B-Low's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Crowned Prince of the OTC
Posts: 15,345
Default Re: MMA Discussion/News thread

Quote:
Originally Posted by Edwin
UFC 149 will have Aldo defending the UFC Featherweight Title vs. Koch.

Beltran looks too skinny, happy for him he actually won though.

What the hell are they gonna have as the main event at 147 then??
B-Low is offline   Reply With Quote
Old 04-29-2012, 04:26 PM   #1179
gigantes
Tor Johnson.
 
gigantes's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 12,863
Default Re: MMA Discussion/News thread

not sure what i'm looking forward to these days...

JDS destroying mir
the entire UFC 146 HW card, now that its collective soul has been torn out
jones - henderson
waiting for GSP to heal
edgar - bendo rematch
rousey ripping the next poor girl's arm out of its socket

meh x 6


guess i'm gonna have to go with... hmm, let me think:

sonnen - silva rematch
watching old nick diaz fights
trying to get in to the latest TUF
cormier - barnett
nate diaz - miller
whatever rory macdonald and alex gustafsson have next

okay, shit... that's not bad at all. i should really be grateful for the good things in life...
gigantes is online now   Reply With Quote
Old 04-29-2012, 04:57 PM   #1180
jaydacris
Banned
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 20,055
Default Re: MMA Discussion/News thread

Quote:
Originally Posted by B-Low
What the hell are they gonna have as the main event at 147 then??

hmm yah i heard there was a possibility that they put aldo on ufc 147. just cuz he was a big hit last time, and i think ufc feels they almost have to since they couldnt get silva/sonnen in brazil.
*edit*: hmm but now i just read something on mmaweekly that aldo is likely to stay the main event in ufc 149

Last edited by jaydacris : 04-29-2012 at 05:03 PM.
jaydacris is offline   Reply With Quote
Old 04-29-2012, 07:57 PM   #1181
B-Low
The Love B-Low
 
B-Low's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Crowned Prince of the OTC
Posts: 15,345
Default Re: MMA Discussion/News thread

Quote:
Originally Posted by jaydacris
hmm yah i heard there was a possibility that they put aldo on ufc 147. just cuz he was a big hit last time, and i think ufc feels they almost have to since they couldnt get silva/sonnen in brazil.
*edit*: hmm but now i just read something on mmaweekly that aldo is likely to stay the main event in ufc 149

wow this Brazil card might turn out to be the biggest flop in UFC history. Went from one of the biggest events they've ever had to one that might get the lowest buyrate of the year.

Between that and the heavyweight one getting ruined, Dana's gotta be pissed
B-Low is offline   Reply With Quote
Old 04-29-2012, 08:23 PM   #1182
EricGordon23
Good college starter
 
EricGordon23's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,350
Default Re: MMA Discussion/News thread

SO did they give roy nelson someone else to fight?

NVM just checked ew gonzaga
EricGordon23 is online now   Reply With Quote
Old 04-29-2012, 08:35 PM   #1183
jaydacris
Banned
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 20,055
Default Re: MMA Discussion/News thread

ohhh baby

lombard vs stann at ufc on fox in august

sick


shogon vs thiago silva targeted for ufc 149

calgary gets shogon and aldo. brazil gets...

Last edited by jaydacris : 04-29-2012 at 08:44 PM.
jaydacris is offline   Reply With Quote
Old 04-30-2012, 12:05 AM   #1184
Edwin
Serious playground baller
 
Edwin's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 457
Default Re: MMA Discussion/News thread

Quote:
Originally Posted by B-Low
What the hell are they gonna have as the main event at 147 then??
Belfort vs. Wanderlei.

They're pretty both popular in Brazil and the ratings for TUF Brazil have been super high, so they should be able to draw a big crowd with them, Werdum vs. Russow, the TUF Middleweight Finale and the TUF Featherweight Finale.
Edwin is offline   Reply With Quote
Old 04-30-2012, 12:14 AM   #1185
B-Low
The Love B-Low
 
B-Low's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Crowned Prince of the OTC
Posts: 15,345
Default Re: MMA Discussion/News thread

Quote:
Originally Posted by Edwin
Belfort vs. Wanderlei.

They're pretty both popular in Brazil and the ratings for TUF Brazil have been super high, so they should be able to draw a big crowd with them, Werdum vs. Russow, the TUF Middleweight Finale and the TUF Featherweight Finale.

See that would be fine if it was on FX or Fox or something, but if they think ANYONE is gonna pay $50 for that card to see 2 old guys fight, and a bunch of rookies fight, they're insane.
B-Low is offline   Reply With Quote
This NBA Basketball News Website Sponsored by:
Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 05:25 PM.




NBA Basketball Forum Key Links:
InsideHoops Home
NBA Rumors
Basketball Blog
NBA Daily Recaps
NBA Videos
Fantasy Basketball
NBA Mock Draft
NBA Free Agents
All-Star Weekend
---
High School Basketball
Streetball
---
InsideHoops Twitter
Search Our Site















Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd. Terms of Use/Service | Privacy Policy