Message Board Basketball Forum - InsideHoops

Go Back   Message Board Basketball Forum - InsideHoops > InsideHoops Main Basketball Forums > Off the Court Lounge

Off the Court Lounge Basketball fans talk about everything EXCEPT basketball here

Reply
 
Thread Tools
Old 07-11-2011, 02:06 AM   #16
Bigsmoke
Death Before Dishonor
 
Bigsmoke's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: CHICAGO
Posts: 16,885
Bigsmoke has a very bad reputationBigsmoke has a very bad reputationBigsmoke has a very bad reputationBigsmoke has a very bad reputation
Default Re: Only Built for Cuban Linx 2 was the best Rap Album last decade

Quote:
Originally Posted by lefthook00
Nelly - Country Grammar = HELL NO
50 cent - Get Rich or Die Tryin' = great album but no
Jay - Black Album = ummmm nah
Jay - Blueprint = the best album in the 2000's
Weezy - Carter = no
Weezy - Carter II = no
Weezy - Carter III = nah
Clipse - Lord Willin' = NOOOOOOO
Game - Documentary = um... its up there
Game - Doctor's Advocate = nah
Scarface - The Fix = This album is better than OB4CL 2
Mac Dre - Thizzelle Washington = never heard it/not a Mac Dre fan
Eminem - Marshall Mathers= yes is better than OB4CL2
Eminem - Eminem Show = no
Luda - Word Of Mouf = too many fillers
Common - Be = its debatable
Nas - Stillmatic = Nas is the GOAT but i like OB4CL more..
Talib - Quality = ummm.. nah. some songs i was feeling
Kanye - College Dropout= up there if not better than OB4CL 2
Kanye - Graduation= nah
Kanye - Late Registration = ummm its up there
Outkast - Speakerboxxx/Love Below = only liked Big Boi's
Outkast - Stankonia= nah
Ghostface - Fishscale = its up there
Ghostface - Supreme Clientele = its better
T.I. - KING= good album but no
Kid Cudi - Man On The Moon = nah. OBCL2 was album of the year in 2009
Atmosphere - God Loves Ugly = lol only remembered like 4 good songs
Atmosphere - Lucy Ford = no
Roots - Phrenology = i didn't like this album
Black Star - Black Star= this CD was out in 1998 i think
Lupe - Food & Liquor = its up there
Lupe - The Cool = its up there
Kurupt - Space Boogie = didn't hear it
Big L - The Big Picture = LMAO...
Bun-B - Trill OG = II Trill is better
MF Doom - Madvilliany= gets boring
Andre Nickatina - Conversations With a Devil = never heard it
Deltron - 3030 = Del's voice is too goofy.


You can't imagine how much fun were having is Atmosphere's best shit IMO. why didnt u list

Nas- God Son
Nas- Lost Tapes
Reks-grey hairs
One Be Lo - sonogram
Jay-Z American Gangster
The Roots - Game Theory
Gangstarr - The Ownerz


?

Last edited by Bigsmoke : 07-11-2011 at 11:13 AM.
Bigsmoke is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2011, 03:05 AM   #17
lefthook00
College star
 
lefthook00's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 3,991
lefthook00 is a pretty well-respected posterlefthook00 is a pretty well-respected posterlefthook00 is a pretty well-respected posterlefthook00 is a pretty well-respected poster
Default Re: Only Built for Cuban Linx 2 was the best Rap Album last decade

Quote:
Originally Posted by Bigsmoke
You can't imagine how much fun were having is Atmosphere's best shit IMO. why didnt u list

Nas- God Son
Nas- Lost Tapes
Reks-grey hairs
One Be Lo - sonogram
Jay-Z American Gangster
The Roots - Game Theory
Gangstarr - The Ownerz


?

You Can't Imagine How Much Fun We're Having is the only Atmosphere album I haven't heard haha. I'll listen right now.
lefthook00 is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2011, 05:13 AM   #18
Al Thornton
the mind is so complex
 
Al Thornton's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: when you're based
Posts: 21,275
Al Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginable
Default Re: Only Built for Cuban Linx 2 was the best Rap Album last decade

Quote:
Originally Posted by Bless Mathews
2nd that

same styles, same ole shit

this, ghost's contributions are the only memorable thing from that album. and the original cuban linx might be my favorite all time.

plus op is a fakkit
Al Thornton is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2011, 05:36 AM   #19
Al Thornton
the mind is so complex
 
Al Thornton's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: when you're based
Posts: 21,275
Al Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginableAl Thornton is the Michael Jordan of posters with the best reputation imaginable
Default Re: Only Built for Cuban Linx 2 was the best Rap Album last decade

Quote:
Originally Posted by Bigsmoke
You can't imagine how much fun were having is Atmosphere's best shit IMO. why didnt u list

Nas- God Son
Nas- Lost Tapes
Reks-grey hairs
One Be Lo - sonogram
Jay-Z American Gangster
The Roots - Game Theory
Gangstarr - The Ownerz


?

how does lord willin' = NOOOOOOOOOOOO but lupe's the cool = up there? wtf is that. lord willin' is a great album, the cool is one of the worst albums i've ever heard.
Al Thornton is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2011, 11:04 AM   #20
Bigsmoke
Death Before Dishonor
 
Bigsmoke's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: CHICAGO
Posts: 16,885
Bigsmoke has a very bad reputationBigsmoke has a very bad reputationBigsmoke has a very bad reputationBigsmoke has a very bad reputation
Default Re: Only Built for Cuban Linx 2 was the best Rap Album last decade

Quote:
Originally Posted by Al Thornton
how does lord willin' = NOOOOOOOOOOOO but lupe's the cool = up there? wtf is that. lord willin' is a great album, the cool is one of the worst albums i've ever heard.

lord willin' was boring to me and Lupe is my hometown hero and one of my all time favorites
Bigsmoke is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2011, 11:17 AM   #21
Bigsmoke
Death Before Dishonor
 
Bigsmoke's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: CHICAGO
Posts: 16,885
Bigsmoke has a very bad reputationBigsmoke has a very bad reputationBigsmoke has a very bad reputationBigsmoke has a very bad reputation
Default Re: Only Built for Cuban Linx 2 was the best Rap Album last decade

Quote:
Originally Posted by lefthook00
You Can't Imagine How Much Fun We're Having is the only Atmosphere album I haven't heard haha. I'll listen right now.

you are in for a treat. I still listen to it
Bigsmoke is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2011, 12:27 PM   #22
ace23
*****
 
ace23's Avatar
 
Join Date: May 2011
Location: Houston, TX
Posts: 9,731
ace23 posts stuff that is definitely making some people angryace23 posts stuff that is definitely making some people angryace23 posts stuff that is definitely making some people angry
Default Re: Only Built for Cuban Linx 2 was the best Rap Album last decade

Quote:
Originally Posted by Al Thornton
how does lord willin' = NOOOOOOOOOOOO but lupe's the cool = up there? wtf is that. lord willin' is a great album, the cool is one of the worst albums i've ever heard.
is wrong with you?

You love Lil B and Waka Flocka, yet you consider one of the best albums of the decade one of the worst albums you've ever heard.

You say you're not a troll, but I'm beginning to have my doubts.
ace23 is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2011, 01:58 PM   #23
NoName22
Larry Holmes status ?
 
NoName22's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Location: Nikka please
Posts: 1,785
NoName22 has an EXTREMELY bad reputation around these partsNoName22 has an EXTREMELY bad reputation around these partsNoName22 has an EXTREMELY bad reputation around these partsNoName22 has an EXTREMELY bad reputation around these partsNoName22 has an EXTREMELY bad reputation around these partsNoName22 has an EXTREMELY bad reputation around these parts
Default Re: Only Built for Cuban Linx 2 was the best Rap Album last decade

Stillmatic, F&L, Hell Hath no fury, Archetype (Tonedeff), Supreme Clientele >>>
NoName22 is offline   Reply With Quote
This NBA Basketball News Website Sponsored by:
Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 12:28 PM.




NBA Basketball Forum Key Links:
InsideHoops Home
NBA Rumors
Basketball Blog
NBA Daily Recaps
NBA Videos
Fantasy Basketball
NBA Mock Draft
NBA Free Agents
All-Star Weekend
---
High School Basketball
Streetball
---
InsideHoops Twitter
Search Our Site















Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd. Terms of Use/Service | Privacy Policy