Message Board Basketball Forum - InsideHoops

Go Back   Message Board Basketball Forum - InsideHoops > InsideHoops Main Basketball Forums > NBA Forum

NBA Forum NBA Message Board - NBA Fan Forum

Reply
 
Thread Tools
Old 09-26-2015, 06:36 PM   #481
DavisIsMyUniBro
Stalkerforlife a pedo
 
Join Date: Jun 2015
Posts: 597
Default Re: Curry Stans be like, he's better than 2011 MVP D-Rose

Quote:
Originally Posted by Lebronxrings
the real mvp isn't curry, its alvin gentry. Last year as an assistant he turned the clippers into a high elite team. CP3 and blake looked like legit candidates and could have possibly won it if not for lebron and durant playing well. They would have beat okc had paul not pulled a huge choke in game 5. When Gentry left, the clippers significant got worse and the warriors got better. Coincidence? Nope, Alvin gentry is the real mvp.


2 things.

1) Gentry is an offensive consultent. yes, he laid the foundations, but still...

2) he in the pelicans bishes.
DavisIsMyUniBro is offline   Reply With Quote
Old 09-26-2015, 06:59 PM   #482
DMAVS41
NBA Legend and Hall of Famer
 
DMAVS41's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 27,299
Default Re: Curry Stans be like, he's better than 2011 MVP D-Rose

People are still arguing this?
DMAVS41 is offline   Reply With Quote
Old 09-26-2015, 07:06 PM   #483
catch24
phal5
 
catch24's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,978
Default Re: Curry Stans be like, he's better than 2011 MVP D-Rose

Quote:
Originally Posted by DMAVS41
People are still arguing this?

This.

Curry proved without a shadow of a doubt...that he is better than 2011 Rose.
catch24 is offline   Reply With Quote
Old 09-26-2015, 07:08 PM   #484
DavisIsMyUniBro
Stalkerforlife a pedo
 
Join Date: Jun 2015
Posts: 597
Default Re: Curry Stans be like, he's better than 2011 MVP D-Rose

Quote:
Originally Posted by DMAVS41
People are still arguing this?
shut it piccolo.

NO idea why tbh. Ive seen damn good arguements for Curry being top 15 peak all time.

Rose isnt top 15 in the 2000-2010s
DavisIsMyUniBro is offline   Reply With Quote
Old 09-26-2015, 09:05 PM   #485
Wade's Rings
Decent college freshman
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 2,791
Default Re: Curry Stans be like, he's better than 2011 MVP D-Rose

Quote:
Originally Posted by DavisIsMyUniBro
shut it piccolo.

NO idea why tbh. Ive seen damn good arguements for Curry being top 15 peak all time.

Rose isnt top 15 in the 2000-2010s

Wade's Rings is offline   Reply With Quote
Old 09-26-2015, 09:11 PM   #486
DavisIsMyUniBro
Stalkerforlife a pedo
 
Join Date: Jun 2015
Posts: 597
Default Re: Curry Stans be like, he's better than 2011 MVP D-Rose

Quote:
Originally Posted by Wade's Rings

bro go to realgm lol.
youll see what i mean.
DavisIsMyUniBro is offline   Reply With Quote
Old 09-26-2015, 09:13 PM   #487
catch24
phal5
 
catch24's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,978
Default Re: Curry Stans be like, he's better than 2011 MVP D-Rose

Quote:
Originally Posted by DavisIsMyUniBro
bro go to realgm lol.
youll see what i mean.

Why do you keep advertising that place? Most people here don't post there, nor care to.
catch24 is offline   Reply With Quote
Old 09-26-2015, 09:17 PM   #488
Wade's Rings
Decent college freshman
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 2,791
Default Re: Curry Stans be like, he's better than 2011 MVP D-Rose

Quote:
Originally Posted by DavisIsMyUniBro
bro go to realgm lol.
youll see what i mean.

Isn't that place filled with statgeeks who never see basketball outside of basketball reference?
Wade's Rings is offline   Reply With Quote
Old 09-26-2015, 09:26 PM   #489
DavisIsMyUniBro
Stalkerforlife a pedo
 
Join Date: Jun 2015
Posts: 597
Default Re: Curry Stans be like, he's better than 2011 MVP D-Rose

Quote:
Originally Posted by catch24
Why do you keep advertising that place? Most people here don't post there, nor care to.

I know lol.
Wanted to see how long until I got called out for it.
Its also kind of a reference point so people like 3ball cant say anything lol.
DavisIsMyUniBro is offline   Reply With Quote
Old 09-30-2015, 02:37 AM   #490
LebrickJames84'
Dunking on everybody in the park
 
LebrickJames84''s Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 625
Default Re: Curry Stans be like, he's better than 2011 MVP D-Rose

Curry was 27 years old this past season. Rose was 21 that season
no shyt curry is better phucks
LebrickJames84' is offline   Reply With Quote
This NBA Basketball News Website Sponsored by:
Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 10:26 AM.




NBA BASKETBALL FORUM KEY LINKS:
InsideHoops Home
NBA Rumors
Basketball Blog
NBA Daily Recaps
NBA Videos
Fantasy Basketball
Search Site

FOLLOW US
Twitter
Facebook


















Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd. Terms of Use/Service | Privacy Policy