Message Board Basketball Forum - InsideHoops

Go Back   Message Board Basketball Forum - InsideHoops > InsideHoops Main Basketball Forums > NBA Forum

NBA Forum NBA Message Board - NBA Fan Forum

Reply
 
Thread Tools
Old 01-03-2018, 02:03 AM   #1
RRR3
Youth is Wasted...
 
RRR3's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: ...On the Young
Posts: 21,501
Default Kawhi playing like Harden?

https://youtu.be/YYWRpssXgtA
RRR3 is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2018, 02:10 AM   #2
Proctor
College superstar
 
Proctor's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 6,807
Default Re: Kawhi playing like Harden?



No way comparable to Harden.

Though I will admit at points last year, he would get in trouble searching for a 3 (which he shot at an elite clip) and when the defense prevented him from getting it off, he'd fish for fouls, often doing the flailing legs crap.

Didn't happen 20% as often as Harden does that (or more shamless shit), and the refs for the most part cleaned it up. Thankfully.
Proctor is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2018, 02:19 AM   #3
RRR3
Youth is Wasted...
 
RRR3's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: ...On the Young
Posts: 21,501
Default Re: Kawhi playing like Harden?

Excuses, eh?
RRR3 is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2018, 03:27 AM   #4
aj1987
MH!
 
aj1987's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 20,900
Default Re: Kawhi playing like Harden?

Quote:
Originally Posted by Proctor


No way comparable to Harden.

Though I will admit at points last year, he would get in trouble searching for a 3 (which he shot at an elite clip) and when the defense prevented him from getting it off, he'd fish for fouls, often doing the flailing legs crap.

Didn't happen 20% as often as Harden does that (or more shamless shit), and the refs for the most part cleaned it up. Thankfully.
Bruh, lets be real here. You meltdown like two dozen times a day for the same shit that Harden does.
aj1987 is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2018, 03:41 AM   #5
DeRozan m8
See ya Kiwi
 
DeRozan m8's Avatar
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 10,130
Default Re: Kawhi playing like Harden?

Lol these b1tches don't watch Leonard and cherry pick a few plays where he doesn't even initiate the contact.

Yes, he plays like harden.

He is harden in disguise.

Spurs fans have harden fans SHOOK
DeRozan m8 is online now   Reply With Quote
Old 01-03-2018, 05:41 AM   #6
Proctor
College superstar
 
Proctor's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 6,807
Default Re: Kawhi playing like Harden?

Quote:
Originally Posted by aj1987
Bruh, lets be real here. You meltdown like two dozen times a day for the same shit that Harden does.
The difference is Harden does it multiple times a game and Kawhi did it only a handful of times in an entire season.

Kawhi and many others try it for a once in a million get out of jail free card. Harden puts himself in jail or fakes being in jail at all.

The video is kinda dumb...they don't show Kawhi doing anything any other great player doesn't do - Kawhi gets into the shooting motion better.
Proctor is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2018, 05:43 AM   #7
DeRozan m8
See ya Kiwi
 
DeRozan m8's Avatar
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 10,130
Default Re: Kawhi playing like Harden?

Exactly.

Hardens entire game is jail haha
DeRozan m8 is online now   Reply With Quote
Old 01-03-2018, 05:45 AM   #8
Proctor
College superstar
 
Proctor's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 6,807
Default Re: Kawhi playing like Harden?

Quote:
Originally Posted by Kawhi m8
Exactly.

Hardens entire game is jail haha
Proctor is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2018, 06:02 AM   #9
34-24 Footwork
3-6 MAFIA!!
 
34-24 Footwork's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 7,675
Default Re: Kawhi playing like Harden?

Defending the game of James Harden to spite Kawhi Leonard is disgusting, tbh.

Harden is literally unwatchable....
34-24 Footwork is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2018, 06:17 AM   #10
aj1987
MH!
 
aj1987's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 20,900
Default Re: Kawhi playing like Harden?

Quote:
Originally Posted by Proctor
The difference is Harden does it multiple times a game and Kawhi did it only a handful of times in an entire season.

Kawhi and many others try it for a once in a million get out of jail free card. Harden puts himself in jail or fakes being in jail at all.

The video is kinda dumb...they don't show Kawhi doing anything any other great player doesn't do - Kawhi gets into the shooting motion better.
I hate Harden as well, but you and Cuck M8 are just on another level when it comes to hating on him. Even with ZERO FT's, Harden would still be averaging 23/5/9/2/1 on 55% TS. That's still good enough to be top 7 in the league. Dude might have a god awful game, but he is a great player.

Fun Fact: Harden averaged more made FT's per game than FG's, over his entire career.
aj1987 is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2018, 06:33 AM   #11
DeRozan m8
See ya Kiwi
 
DeRozan m8's Avatar
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 10,130
Default Re: Kawhi playing like Harden?

Quote:
Originally Posted by aj1987
I hate Harden as well, but you and Cuck M8 are just on another level when it comes to hating on him. Even with ZERO FT's, Harden would still be averaging 23/5/9/2/1 on 55% TS. That's still good enough to be top 7 in the league. Dude might have a god awful game, but he is a great player.

Fun Fact: Harden averaged more made FT's per game than FG's, over his entire career.

Your fun fact proves my point haha

I know my hate is strong, but its due to 2 things.

One...I love the game of basketball and hate to see it disrespected.

Two... I hate sly worms
DeRozan m8 is online now   Reply With Quote
Old 01-03-2018, 06:33 AM   #12
Doranku
NBA All-star
 
Doranku's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 9,613
Default Re: Kawhi playing like Harden?

To me, it looks like the primary objective in most of those clips was to shield off the defender with the off-arm.. then he'd feel the contact of their arms getting tangled up and try to draw the foul.

Not much better than what Harden does (Harden goes in with the sole purpose of locking arms with defenders and getting the call), but I'm still not a fan of it. What Harden does is disgusting to me and completely disrespects the sport of basketball itself.

If you get caught doing this shit, it needs to be a tech.
Doranku is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2018, 06:51 AM   #13
DeRozan m8
See ya Kiwi
 
DeRozan m8's Avatar
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 10,130
Default Re: Kawhi playing like Harden?

The big difference being it happens a couple of times in your career, as opposed to your whole game being based on it.
DeRozan m8 is online now   Reply With Quote
Old 01-03-2018, 07:02 AM   #14
aj1987
MH!
 
aj1987's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 20,900
Default Re: Kawhi playing like Harden?

Quote:
Originally Posted by Kawhi m8
Your fun fact proves my point haha

I know my hate is strong, but its due to 2 things.

One...I love the game of basketball and hate to see it disrespected.

Two... I hate sly worms
Then how are you still a fan of the Spurs?
aj1987 is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2018, 07:06 AM   #15
DeRozan m8
See ya Kiwi
 
DeRozan m8's Avatar
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 10,130
Default Re: Kawhi playing like Harden?

Quote:
Originally Posted by aj1987
Then how are you still a fan of the Spurs?

Because the Spurs are literally the best team to choose if you hate these things.

Literally.

Maybe Tony Parker aside lmao
DeRozan m8 is online now   Reply With Quote
This NBA Basketball News Website Sponsored by:


Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 05:11 AM.






NBA BASKETBALL FORUM KEY LINKS:

NBA Basketball

NBA Rumors

Basketball Blog

NBA Videos

NBA Free Agents

NBA Free Agency

NBA Summer Leagues

Utah Summer League

Sacramento Summer League

Vegas NBA Summer League

Search Site

FOLLOW US
Twitter
Facebook
Instagram
YouTube
















Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd. Terms of Use/Service | Privacy Policy