Message Board Basketball Forum - InsideHoops

Message Board Basketball Forum - InsideHoops (http://www.insidehoops.com/forum/index.php)
-   NBA Draft Forum (http://www.insidehoops.com/forum/forumdisplay.php?f=40)
-   -   The 1998 Draft Makes Me Sick (on nbatv right now) (http://www.insidehoops.com/forum/showthread.php?t=228033)

StateProperty 06-22-2011 12:41 PM

The 1998 Draft Makes Me Sick (on nbatv right now)
 
#8 Sixers - Larry Hughes
#9 Bucks - Dirk Nowitzki
#10 Celtics - Paul Pierce

:facepalm

The only thing that makes me feel better is not being a Bucks fan. :oldlol:

GOBB 06-22-2011 12:43 PM

Re: The 1998 Draft Makes Me Sick
 
Dirk pick gets a pass. He was taken at the right spot. Pierce on the other hand? :facepalm

Mckie, Snow, Harpring, national guard. What do those things have in common? They were all thrown at Pierce in the playoffs, little survived.

blablabla 06-22-2011 12:44 PM

Re: The 1998 Draft Makes Me Sick
 
bucks trade nowitzki for tractor traylor
kandi man first pick

StateProperty 06-22-2011 12:45 PM

Re: The 1998 Draft Makes Me Sick
 
It's on NBA tv right now, we just picked Hughes. Seeing his lil bro Justin with him is sad. :(

GOBB 06-22-2011 12:48 PM

Re: The 1998 Draft Makes Me Sick
 
Dallas owners told Don Nelson they cant take Dirk at 6. :roll:

KingJay718 06-22-2011 12:51 PM

Re: The 1998 Draft Makes Me Sick (on nbatv right now)
 
Quote:

Originally Posted by StateProperty
#8 Sixers - Larry Hughes
#9 Bucks - Dirk Nowitzki
#10 Celtics - Paul Pierce

:facepalm

The only thing that makes me feel better is not being a Bucks fan. :oldlol:



Why did yall take Larry Hughes? It makes that pick even worse when yall dumped him 2 years later to San Francisco.

GOBB 06-22-2011 12:53 PM

Re: The 1998 Draft Makes Me Sick (on nbatv right now)
 
Bonzi Wells suit is super big on him. Looks like your kid dressing in grown up gear.

Quote:

Originally Posted by KingJay718
Why did yall take Larry Hughes? It makes that pick even worse when yall dumped him 2 years later to San Francisco.


Combo guard who can play PG and defend SGs allowing Iverson to play SG and defend PGs. He ended up not wanting to play that role and be a SG. That created a conflict because Iverson was the SG.

Bigsmoke 06-22-2011 12:54 PM

Re: The 1998 Draft Makes Me Sick (on nbatv right now)
 
lol like we all knew that Dirk was gonna be this good back then. :rolleyes:

StateProperty 06-22-2011 12:57 PM

Re: The 1998 Draft Makes Me Sick (on nbatv right now)
 
Quote:

Originally Posted by Bigsmoke
lol like we all knew that Dirk was gonna be this good back then. :rolleyes:

isn't that the point? that we ****ed up? :confusedshrug:

GOBB 06-22-2011 12:58 PM

Re: The 1998 Draft Makes Me Sick (on nbatv right now)
 
Rick Majerus said Michael Doleac is the best shooting big man in this draft. Considering that was his player, its funny to see that years later who ended up being the best shooting big man in the draft.

Hubie is like Dirk will stay in Germany for about 2 years then come to Dallas. Funny. Don Nelson has a boner for Dirk. Damn Doleac had a 3.7 gpa in premed school. Smart dude.

Quote:

Originally Posted by StateProperty
isn't that the point? that we ****ed up? :confusedshrug:


He prbably should lay off the Big Smoke, doe like

StateProperty 06-22-2011 01:01 PM

Re: The 1998 Draft Makes Me Sick (on nbatv right now)
 
Quote:

Originally Posted by GOBB
Rick Majerus said Michael Doleac is the best shooting big man in this draft. Considering that was his player, its funny to see that years later who ended up being the best shooting big man in the draft.

Majerus said he was a 3.7 gpa pre-med student back then. Just read on his wiki page that he's a graduate manager at Utah now and he's back in school to be a doctor. Pretty cool.

He sucked though.

Derrick 06-22-2011 01:01 PM

Re: The 1998 Draft Makes Me Sick (on nbatv right now)
 
there showing a draft on nbatv?

StateProperty 06-22-2011 01:02 PM

Re: The 1998 Draft Makes Me Sick (on nbatv right now)
 
Quote:

Originally Posted by Derrick
there showing a draft on nbatv?

yes. they're showing the '01 draft (Kwah-may Brown!) after this. i wanna see Jordan interviews on the pick.

GOBB 06-22-2011 01:08 PM

Re: The 1998 Draft Makes Me Sick (on nbatv right now)
 
Doleac would be a tall ass doctor if he isnt one by now. :oldlol:

Look at Doc River before he ended up being the Boston Celtics coach. Hilarious.

StateProperty 06-22-2011 01:24 PM

Re: The 1998 Draft Makes Me Sick (on nbatv right now)
 
Pat Garrity could have been casted on Happy Days


All times are GMT -4. The time now is 08:46 AM.

Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd. Terms of Use/Service | Privacy Policy