Message Board Basketball Forum - InsideHoops

Message Board Basketball Forum - InsideHoops (http://www.insidehoops.com/forum/index.php)
-   Off the Court Lounge (http://www.insidehoops.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   The Dragon Ball Discussion Thread (http://www.insidehoops.com/forum/showthread.php?t=232639)

TennesseeFan 08-18-2011 02:56 AM

The Dragon Ball Discussion Thread
 
Watch the series with me guys.

http://www.dbzoasis.com/dbepisode1.php

Post what episode you are on and such :cheers:

thatoneblackguy 08-18-2011 02:56 AM

Re: The Dragon Ball Discussion Thread
 
Isn't it past your bed time?

TennesseeFan 08-18-2011 03:03 AM

Re: The Dragon Ball Discussion Thread
 
Quote:

Originally Posted by thatoneblackguy
Isn't it past your bed time?


Your humor is as tiny as Goku's dick in this episode.

Draz 08-18-2011 03:07 AM

Re: The Dragon Ball Discussion Thread
 
Lmfaooo^^

TennesseeFan 08-18-2011 03:10 AM

Re: The Dragon Ball Discussion Thread
 


:cheers:

TennesseeFan 08-18-2011 03:17 AM

Re: The Dragon Ball Discussion Thread
 
The number of sexual innuendos in this episode is ridiculous.

8BeastlyXOIAD 08-18-2011 03:32 AM

Re: The Dragon Ball Discussion Thread
 
Prime Vegeta >>>>

kaiteng 08-18-2011 12:09 PM

Re: The Dragon Ball Discussion Thread
 
Dragon Ball > Dragon Ball Z >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Dragon Ball GT

code green 08-18-2011 12:46 PM

Re: The Dragon Ball Discussion Thread
 
I started watching it again a couple of weeks ago, actually. :cheers:


I'm on episode 55.

Godzuki 08-18-2011 01:23 PM

Re: The Dragon Ball Discussion Thread
 
spoilers in white:

i'm at where Vegeta is fighting Cell where he surpassed Super Saiyan mode. Vegeta is such a dumbass for letting Cell absorb the other robot, it made me so mad how dumb he is :mad: but i guess its all to setup Goku/Gohan coming in and saving the day. some things seem so ez to predict, but it also takes turns i never could predict in this series at different points too. like i'd never be able to predict the whole time machine stuff, then the Cell twist and not the robots, and even Bulma hooking up with Vegeta shocked me :facepalm now its almost like Vegeta just had a one night stand with her and now Bulma's a baby's mama...would be real funny if they drew Vegeta like a black guy :lol:

i like Dragonball better than DragonballZ so far, altho they're both good, and i'm still less than halfway thru Z. Goku's so nerdy to me now where before he was at least naive and funny in his early days. they've all become less funny as they get older. what is up with Mara? she seems so pointless. maybe theres more to her later. i was hoping Krillin would hook up with the robot tbh and ditch Mara for good :lol f'in slut...

i'll add more if i think of anything else...

Godzuki 08-18-2011 01:32 PM

Re: The Dragon Ball Discussion Thread
 
Quote:

Originally Posted by Mr. I'm So Rad
Yeah right Maron is a babe



my bad Maron(sounded like mara to me). yeah she's stacked but such a slut where i feel bad for Krillin. i liked lil Krillin a lot more than him now but still like Krillin.

D12"Magic" 08-19-2011 07:58 PM

Re: The Dragon Ball Discussion Thread
 
Wish this shit was on Netflix. Anyway DBZ > DB > GT

Rockets(T-mac) 08-19-2011 08:19 PM

Re: The Dragon Ball Discussion Thread
 
Funny i just started rewatching. I'm on ep 5. And yea the sexual jokes is at an insane level.

I find Goku more of a bad ass in Dragon ball then Dragon ball z.

TennesseeFan 08-20-2011 04:45 PM

Re: The Dragon Ball Discussion Thread
 
On Episode 5. Yamcha makes is debut :cheers:

Batz 08-20-2011 05:41 PM

Re: The Dragon Ball Discussion Thread
 
Yeah I started watching this. Got incredibly boring, so I skipped to the King Piccolo shit and then went on from there.


All times are GMT -4. The time now is 04:52 PM.

Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd. Terms of Use/Service | Privacy Policy