Message Board Basketball Forum - InsideHoops

Message Board Basketball Forum - InsideHoops (http://www.insidehoops.com/forum/index.php)
-   NBA Forum (http://www.insidehoops.com/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   bulls @ wizards 7est on nbatv (http://www.insidehoops.com/forum/showthread.php?t=288752)

Clocian-IGN 01-26-2013 06:38 PM

bulls @ wizards 7est on nbatv
 
3rd seed climbing for number 2 and eventually the 1 seed once #1 returns :pimp:. gotta take care of the biz against the wiz.

LETS GO BULLS! :cheers:

tikay0 01-26-2013 06:41 PM

Re: bulls @ wizards 7est on nbatv
 
:cheers: :rockon: :pimp:

DA BULLS!!!!

nathanjizzle 01-26-2013 06:42 PM

Re: bulls @ wizards 7est on nbatv
 
da bulls :bowdown: :party:

scott0326 01-26-2013 06:48 PM

Re: bulls @ wizards 7est on nbatv
 
Wizards Nation!

tikay0 01-26-2013 06:49 PM

Re: bulls @ wizards 7est on nbatv
 
Quote:

Originally Posted by scott0326
Wizards Nation!


:coleman:

poweredbyoats 01-26-2013 08:34 PM

Re: bulls @ wizards 7est on nbatv
 
Wizards, do your magic!

Just kidding, go Bulls.

Clocian-IGN 01-26-2013 08:38 PM

Re: bulls @ wizards 7est on nbatv
 
didn't show up tonight which is unfortunate because the knicks are losing too :(

(e) 01-26-2013 08:40 PM

Re: bulls @ wizards 7est on nbatv
 
We need a run badly. Pretty weak showing here in the 3rd quarter.

The_Bullets 01-26-2013 08:45 PM

Re: bulls @ wizards 7est on nbatv
 
hmmm I see alot of you Bulls fans haven't been noticing how underrated my Wizards team is. Check our past games. Bulls won't beat us without Rose. :pimp: :hammertime:

ralph_i_el 01-26-2013 08:49 PM

Re: bulls @ wizards 7est on nbatv
 
Thaaaaaaaa Wiz :applause:

(e) 01-26-2013 08:55 PM

Re: bulls @ wizards 7est on nbatv
 
Quote:

Originally Posted by The_Bullets
hmmm I see alot of you Bulls fans haven't been noticing how underrated my Wizards team is. Check our past games. Bulls won't beat us without Rose. :pimp: :hammertime:

Lol.

Back to back, no Rose, no Deng. I think Chicago would of been fine tonight if they would of just shown up in the 3rd, I'm not sure the legs will be there for a come back.

rknine15 01-26-2013 09:02 PM

Re: bulls @ wizards 7est on nbatv
 
Wiz are legit if healthy

tontoz 01-26-2013 09:35 PM

Re: bulls @ wizards 7est on nbatv
 
The Wizards played last night too. They have had all kinds of injuries this year.

The Wizards are 10th in the league in defensive efficiency. Now that they are getting healthy they have won 7 of their last 10.

steve 01-26-2013 10:51 PM

Re: bulls @ wizards 7est on nbatv
 
Quote:

Originally Posted by tontoz
The Wizards played last night too. They have had all kinds of injuries this year.

The Wizards are 10th in the league in defensive efficiency. Now that they are getting healthy they have won 7 of their last 10.


Hold up there, they're 7th (possibly higher after tonight).

nightprowler10 01-27-2013 01:16 AM

Re: bulls @ wizards 7est on nbatv
 
Good game by the Wiz.

We had to get that out of our system I guess, and it's a good night to do it too with Knicks, Nets and Pacers losing too. :lol


All times are GMT -4. The time now is 06:51 PM.

Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd. Terms of Use/Service | Privacy Policy