Message Board Basketball Forum - InsideHoops

Message Board Basketball Forum - InsideHoops (http://www.insidehoops.com/forum/index.php)
-   Off the Court Lounge (http://www.insidehoops.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Nothing Is Working For Me This Week (http://www.insidehoops.com/forum/showthread.php?t=292094)

Myth 02-28-2013 11:27 PM

Nothing Is Working For Me This Week
 
Monday - my car
Tuesday - my health insurance to get anti-kidney rejection meds
Wednesday - my penis
Today - my computer (using my xbox right now)

I wish I were joking.

kNicKz 02-28-2013 11:28 PM

Re: Nothing Is Working For Me This Week
 
it really is just one of those weeks, shit has been pretty horrible

BuffaloBill 02-28-2013 11:30 PM

Re: Nothing Is Working For Me This Week
 
At least the weekend is here now. I hope things turn around for you.

niko 02-28-2013 11:34 PM

Re: Nothing Is Working For Me This Week
 
You got your kidney and you didn't die. Reflect on that and say **** YOU WEEK with two middle fingers in the air and get ready for next week which will be better.

:cheers:

The Macho Man 02-28-2013 11:34 PM

Re: Nothing Is Working For Me This Week
 
Karma for saying you didn't like the rush hour movies

Myth 02-28-2013 11:37 PM

Re: Nothing Is Working For Me This Week
 
Quote:

Originally Posted by niko
You got your kidney and you didn't die. Reflect on that and say **** YOU WEEK with two middle fingers in the air and get ready for next week which will be better.

:cheers:


The 1 positive is having sex for the first time in a while, but that is also when my dick didn't work. :lol

Myth 02-28-2013 11:38 PM

Re: Nothing Is Working For Me This Week
 
Quote:

Originally Posted by The Macho Man
Karma for saying you didn't like the rush hour movies


:oldlol:

I said the first was ok. It is just overrated.

niko 02-28-2013 11:39 PM

Re: Nothing Is Working For Me This Week
 
Quote:

Originally Posted by Myth
The 1 positive is having sex for the first time in a while, but that is also when my dick didn't work. :lol


i can't have that happen, my wife would find it very funny. It might become a trending topic on facebook. i'm gonna buy viagra in advance as i get older and just take it daily.

niko 02-28-2013 11:40 PM

Re: Nothing Is Working For Me This Week
 
Quote:

Originally Posted by Myth
:oldlol:

I said the first was ok. It is just overrated.


:eek: WHAT? i liked all three. we have issues now.

BuffaloBill 02-28-2013 11:41 PM

Re: Nothing Is Working For Me This Week
 
I've never met a person who didn't like Rush Hour 2.



You should go watch it again and I bet you will say this has been the best week ever.

The Macho Man 02-28-2013 11:43 PM

Re: Nothing Is Working For Me This Week
 
Who has sex on a wednesday? The morals of this girl are suspect.

maybeshewill13 03-01-2013 12:02 AM

Re: Nothing Is Working For Me This Week
 
Quote:

Originally Posted by Myth
The 1 positive is having sex for the first time in a while, but that is also when my dick didn't work. :lol

Tell me more about your dick please :crazysam:

rufuspaul 03-01-2013 12:08 AM

Re: Nothing Is Working For Me This Week
 
Quote:

Originally Posted by The Macho Man
Who has sex on a wednesday? The morals of this girl are suspect.



As a married man I must say that sex during the week counteracts any negatives that could be thrown your way.

knickballer 03-01-2013 01:08 AM

Re: Nothing Is Working For Me This Week
 
OP
Quote:

Be the kind of woman that when your feet
hit the floor each morning the devil says
"Oh Crap, She's up!"


G-train 03-01-2013 01:25 AM

Re: Nothing Is Working For Me This Week
 
Quote:

Originally Posted by Myth
The 1 positive is having sex for the first time in a while, but that is also when my dick didn't work. :lol


why you talking about your peepee on ISH?


All times are GMT -4. The time now is 02:14 AM.

Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd. Terms of Use/Service | Privacy Policy